خرید نهال گردو با توجه به قیمت آن صرفه ی اقتصادی دارد؟

از آن جایی که خرید نهال گردو؛ به یک سرمایه گذاری میان مدت تبدیل شده است در نتیجه سعی داریم که مزایای پرورش انواع نهال گردو، در حجم زیاد را برای شما کشاورزان و خریداران محترم شرح دهیم، چرا که سود حاصل از فروش گردو، سالانه به عددی بیش از 900 تا 1 میلیارد تومان می تواند برسد!

سود بالای گردوها برای استفاده های آن در صنایعی مانند کیک پزی و شیرینی فروشی ها، بسیار پر کاربرد و محبوب می باشد که با توجه به این ویژگی ها ، بسیاری از ما  ترجیه می دهیم که گردوها را در وعده های غذایی استفاده کنیم. با خرید نهال گردو ، پول یک کیلو گردو را می دهید اما صدها کیلو گردو برداشت میکنید !

پس با خرید نهال گردو، هم در عرصه ی باغداری و کشاورزی و هم در زندگی روزمره برای همه ی علاقه مندان خود سودآوری مناسبی را به همراه خواهد داشت.

صرفه ی اقتصادی خرید نهال گردو:

اگر هزینه های رسیدگی به نهال گردو؛ را در مقایسه با سود خالص آن در زمان فروش محصولات مقایسه کنید به این نتیجه می رسید که هزینه ی ناچیزی را صرف کاشت و احداث باغ نهال گردو؛ کرده اید و سود قابل توجهی را به دست آورده اید.

برای فروش گردو دنبال فصل خاصی نباشید:

با خریداری نهال گردو؛ این فرصت را دارید که در تمام ایام سال مشتری های خود را داشته باشید زیرا با بررسی بازارِ تمام استان ها، در می یابید که گردو در تمام فصول سال خریداران زیادی دارد و نکته ی جالبی که برای قیمت نهال گردو، وجود دارد این است که هر سال افزایش می یابد اما این افزایش قیمت مانع فروش آن نشده و همچنان مغز گردوی آن در صدر فروش خشکبارها می باشد. این موضوع باعث شده تا سود بالایی را شامل حال شما کند پس به آن توجه خاصی داشته باشید.

سود 2 طرفه ی باغداران با خرید نهال گردو:

زمانی که چندین نهال گردو؛ را خریداری می کنید و پرورش آن ها را شروع می کنید ممکن است در بعضی مواقع باتوجه به تورم داخلی، نگران فروش محصولات شوید اما این نکته را در نظر داشته باشید که گردو یکی از انواع محصولاتی است که نه تنها در داخل کشور خریداران زیادی دارد، بلکه اگر کیفیت گردوهای باغ شما استاندارد باشد، شروع به صادرات می توانید کنید و در سایر کشورها هم سود بسیار بیشتری را کسب خواهید کرد. فراموش نکنید برای شروع کار، ترس تنها عاملی است که جلوی پیشرفت شما را می گیرد و اجازه نمی دهد که میلیون ها تومان سود حاصل از فروش به حساب شما واریز شود.

با این نهال های گردو سود فروش خود را چند برابر کنید:

با توجه به انواع نهال گردو؛ شما در زمان خرید باید یک اصول استانداردی را رعایت کنید. در ابتدا شرایط جغرافیایی شهر و منطقه ی خود را به فروشنده اعلام کنید، تا بتوانید بهترین نهال گردو، را خریداری کنید.

خرید نهال گردو با توجه به قیمت آن صرفه ی اقتصادی دارد؟

 اما این ارقام پر سود شامل کدام گردوها هستند ؟

 1. نهال گردو چندلر پیوندی

 2. گردو ژنوتیپ دکتر نهال

 3. نهال گردو پکان

 4. گردو کانادایی

 5. نهال گردو خوشه ای

 6. گردو فرنور

گردوهای معرفی شده جزو بهترین ها می باشند و با کاشت آن ها سود خوبی را دریافت می کنید اما مهم این است که نسبت به شرایط جوی و محیطی، انتخاب شوند. به عنوان مثال گردوهای چندلر، کانادایی، خوشه ای مناسب مناطق سردسیر هستند و نیاز به دماهای کمی دارند تا به باردهی برسند. گردو ژنوتیپ و پکان، مناسب مناطق گرمسیری می باشند و تحمل سرماهای طولانی را ندارند.

درآمد حاصل از فروش نهال گردو چه مقدار می باشد:

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با احداث باغ گردو 2 هکتاری به طور متوسط در سال حدود 16 تا 18 تن باردهی خواهید داشت، این میزان باردهی در گذشته به یک عدد 1 رقمی محدود می شد اما امروزه باتوجه به آزمایشات و بررسی هایی که بر روی انواع درختان گردو انجام شده، میزان باردهی نیز تغییر پیدا کرده است پس به عنوان نتیجه گیری می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که: با خرید نهال گردو؛ شما یک میلیاردر خواهید شد.

سودهی دیگر ارقام نهال بادام و نهال انگور چگونه می باشد؟

در این میان شهرت و محبوبیت خرید نهال بادام، را در بین باغداران نباید دست کم بگیرید زیرا می توانید: با خرید نهال بادام باغتان را به بهشتی از نعمت ها تبدیل کنید. همچنین این نهال مانند خرید نهال انگور، از قیمت بسیار کمی برخوردار می باشد و نسبت به نهال های گردو یک باغداری کم هزینه را رقم خواهد زد.

خرید نهال گردو با توجه به قیمت آن صرفه ی اقتصادی دارد؟

قیمت نهال گردو چه مقدار می باشد:

به طور کلی قیمت نهال های گردویی، که جزو ارقام پر بازده و تجاری هستند و همچنین نوع آن ها پایه پیوندی است، از قیمت بیشتری نسبت به گردوهای معمولی و پایه بذری برخوردار هستند و این تفاوت قیمت، به مقدار باردهی و کیفیت مغز گردوی آن ها مربوط می شود. به همین علت است که سود فروش گردوهای چندلر و فرنورکه تجاری هم هستند و در بالا اشاره کردیم، بیشتر از انواع معمولی می باشد .

جایگاه مغز گردو در ایران عزیزمان:

کاربرد گردوها در وعده های غذایی و میان وعده ها روز به روز بیشتر می شود و در خیلی از غذاها به صورت خام و پخته ( همچنین ماده اولیه غذای لذیذی به نام خورشت فسنجان  هست و این غذا در بین ایرانیان از محبوبیت خاصی برخوردار است ) استفاده می شود . به خصوص در فصل سرما از زمان های قدیم، اعتقاد داشتند که بهتر است غذاهایی با طبع گرم پخته شود زیرا برای بدن مفید و لازم است و چون اکثر بیماری ها طبع سرد دارند و با این طریق آن ها را از خود دور می توانید کنید. در نتیجه در مصارف خانگی و صنعتی خرید گردو همه روزه در حال انجام می باشد و به یک “Business” در سراسر کشور تبدیل شده است.

گردو سالار خشکبار ایرانیان، با قدمتی که دارد رفته رفته توانسته نظر ایرانیان را به خود جلب کند، پس با خرید نهال گردو؛ شما تمام اقشار جامعه را با هر سن و سالی که دارند، به سمت باغداری و کشاورزی جذب کرده اید.

خدمات  فروش نهال در نهالستان دکتر نهال:

دکتر نهال به عنوان یک نهالستان گردوی با تجربه در امر پرورش و فروش نهال گردو، برای احداث باغ گردو به شما عزیزان در زمان خرید، مشاوره های کاملی را برای سوددهی بیشتر ارائه می کند . با خرید نهال گردو؛ از این مجموعه ضمانتی را برای سلامت نهال های گردو دریافت می کنید و این ضمانت به این معنی است که اگر نهال ها از سلامت فیزیکی برخوردار نباشند شما می توانید آن ها را مرجوع کنید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات لازم در جهت استعلام قیمت نهال و خرید نهال به سایت دکتر نهال (drnahal.ir) مراجعه نمایید و یا با اطلاعات تماس زیر همراه باشید:

 شماره تماس: 09143336027

ایمیل: info@DRNAHAL.IR

 نشانی: آذربایجان غربی ، میاندوآب ، خیابان ولیعصر

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493651