۰ نفر
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
جشنواره همیار آکادمی با اهدای یک Mac book Air

مجموعه همیار آکادمی از همان روز آغازین با شعار «یادگیری مهارت‌های جدید» وارد عرصه خدمت به مشتاقان و علاقمندان به راه اندازی کسب و کار اینترنتی شد. کسانی که می‌خواهند کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنند، می‌توانند روی آموزش‌های خاص و منحصر به فرد همیار آکادمی حساب باز کنند. آموزش‌های همیار آکادمی به شما کمک می‌کنند که یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر باشید و به راحتی گوی سبقت را از آن‌ها بربایید.

این مجموعه به خاطر فرا رسیدن عید باستانی نوروز می‌خواهد یک عیدی بی‌نظیر و شگفت انگیز به کاربران خود بدهد. سوالی که برای بسیاری پیش آمده این است که عیدی امسال همیار آکادمی چیست؟ همیار آکادمی در جشنواره عیدانه خود چه سوپرایزی دارد؟ تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا از این سوپرایز باخبر شود.

جشنواره عیدانه همیار؛ فقط تا ۲۲ اسفند

همیار آکادمی هر سال در حوالی عید نوروز به کاربران خودش عیدی می‌داد و آن‌ها را خوشحال می‌کرد ولی شکل این عیدی امسال تغییر کرده است. کسانی که دنبال یادگیری مهارت‌های جدید و راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی عالی هستند یا می‌خواهند کسب و کار اینترنتی خود را به شکوفایی برسانند و درآمد خود را افزایش دهند، مطمئن باشند که جشنواره عیدانه بهترین فرصت است.

کافی است در جشنواره عیدانه حضور پیدا کنید تا بتوانید از تعطیلات عید نوروز به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و دانش و مهارت خود در حوزه کسب و کار اینترنتی را افزایش دهید. در ادامه به سه دوره بی‌نظیر که در جشنواره عیدانه عرضه شده است، اشاره خواهیم کرد:

۱. دوره وبمستران هوشمند؛ دوره‌ای با تخفیف فوق ویژه و قرعه‌کشی

دوره وبمستران هوشمند یکی از دوره‌های جامع و بی‌نظیر همیار آکادمی است که در آن ۰ تا ۱۰۰ راه اندازی و مدیریت کسب و کار اینترنتی آموزش داده می‌شود. با شرکت در این دوره می‌توانید تمام جزئیات کسب و کار اینترنتی از راه اندازی تا توسعه و بازاریابی به شما آموزش داده می‌شود.

مطمئن باشید که پس از پایان این دوره به یک متخصص بیزنس اینترنتی تبدیل می‌شوید و می‌توانید درآمد بی‌نظیری از این کار خود کسب کنید. پس از شرکت در این دوره هم می‌توانید کسب و کار اینترنتی خودتان را رشد و پیشرفت دهید و هم می‌توانید به عنوان یک مشاور و متخصص به سایر صاحبان کسب و کارهای اینترنتی کمک کنید که درآمد خود را افزایش دهند و رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

نکته‌ای که در مورد جشنواره عیدانه همیار آکادمی باید بدانید این است که ارزش اصلی دوره وبمستران هوشمند ۷۸۰۰۰۰۰ تومان است که با تخفیف ویژه ۲ میلیونی می‌توانید آن را به قیمت ۵۸۰۰۰۰۰ تومان خریداری کنید. ضمناً پس از خرید این دوره کیف پول همیار شما ۵۸۰ هزار تومان شارژ می‌شود که می‌توانید با آن دوره‌های دیگری را خریداری کنید. این دوره کاملاً غیرحضوری است. توجه داشته باشید که فقط تا ۲۲ اسفند می‌توانید از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوید. همچنین افرادی که در جشنواره عیدانه شرکت و در دوره وبمستران هوشمند ثبت نام کنند، در قرعه‌کشی لپ تاپ مک بوک ایر (MacBookAir) حضور پیدا می‌کنند. با شرکت در دوره وبمستران هوشمند مطمئن باشید که به یکی از کارآفرینان موفق در صنعت خودتان تبدیل خواهید شد.

۲. دوره آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

یکی دیگر از دوره‌های ارزشمندی که همیار آکادمی در جشنواره عیدانه خود در اختیار کاربران و مخاطبان قرار داده دوره آموزش ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی است. یکی از مهم‌ترین مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی است. همیار آکادمی برای آموزش این مرحله مهم به مخاطبان خود یک دوره ارزشمند راه اندازی کرده که اساتید این دوره امیر دینی و علیرضا اعظمی هستند.   این دو استاد، بدون شک از بزرگ‌ترین و حرفه‌ای‌ترین اساتید در زمینه کاری خود هستند و در این دوره با بیا شیوای خود سنگ تمام گذاشته‌اند.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان کسب و کارهای اینترنتی این است که قالب سایتشان با بسیاری از سایت‌های دیگر شباهت دارد. از این رو این افراد دنبال راهی برای طراحی یک قالب و سایت منحصر به فرد هستند تا بتوانند با زیبایی سایت خود نظر مخاطب را جلب کنند. دوره آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی از این جهت خاص است که با آموزش زبان برنامه‌نویسی CSS و HTML و مبانی گرافیک به مخاطب یاد می‌دهد که قالب اختصاصی خود را طراحی و روی سایت وردپرسی پیاده‌سازی کند. با این کار به یک مزیت رقابتی نسبت به سایر رقبای خود دست پیدا می‌کنید.

همیار آکادمی در جشنواره عیدانه خود برای این دوره یک تخفیف شگفت‌ انگیز در نظر گرفته است. قیمت واقعی این دوره ۲۹۰۰۰۰۰ تومان است که در جشنواره عیدانه با یک تخفیف عالی به ۱۴۰۰۰۰۰ تومان رسیده است. در واقع با پرداخت یک مبلغ واقعاً مقرون به صرفه می‌توانید در دوره آموزش طراحی قالب سایت شرکت کنید.

جشنواره همیار آکادمی با اهدای یک Mac book Air

۳. دوره آموزش گرافیک

سومین دوره‌ای که در جشنواره عیدانه عرضه شده و می‌تواند کسب و کار اینترنتی شما را از این رو به آن رو کند و مشتریان را به سمت وب‌سایت شما سرازیر کند، دوره آموزش گرافیک است. در این دوره چهار نرم افزار اساسی و مهم گرافیک (فتوشاپ، ایلاستریتور، ایندیزاین و ایکس دی) آموزش داده می‌شود.

با شرکت در این دوره می‌توانید محتواهای تصویری وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود را به بهترین شکل ممکن طراحی و مخاطبان را به سمت محصولات و خدمات خود جلب و جذب کنید. البته پس از پایان این دوره می‌توانید در زمینه آموزش گرافیک هم فعالیت کنید یا به عنوان گرافیست دورکار یا حضوری در سازمان‌های مختلف فعالیت کنید.

شرکت در این دوره ارزشمند همیار آکادمی فرصتی عالی است که از طریق آن بتوانید به یک گرافیست قدرتمند تبدیل شوید. دوره آموزش گرافیک در جشنواره عیدانه همیار آکادمی با یک تخفیف بی‌نظیر عرضه شده است. هزینه اصلی و واقعی این دوره ۲۱۰۰۰۰۰ تومان است که در جشنواره عیدانه قیمت آن با یک تخفیف عالی به ۹۹۰ هزار تومان رسیده است. دوره آموزش گرافیک به شما کمک می‌کند که به یک کارآفرین باسلیقه و هنرمند تبدیل شوید و بتوانید سایت خود را به بهترین شکل ممکن بیارایید.

جشنواره همیار آکادمی با اهدای یک Mac book Air

استاد این دوره ارزشمند آقای امیر پورابراهیمی است که بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس گرافیک دارد و تا به حال بیش از ۱۰ مجموعه آموزشی روانه بازار کرده است. وی در این دوره فقط گرافیک تدریس نمی‌کند بلکه می‌خواهد شما را به فردی توانمند و خلاق تبدیل کند. وی اصلاً این دوره را به صورت تئوری طراحی نکرده و دوره او کاملاً عملی است تا در کنار یادگیری مباحث تئوری بتوانید مسائل عملی را هم به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید.

جشنواره عیدانه؛ فرصتی که هرگز تکرار نخواهد شد

جشنواره عیدانه همیار آکادمی یکی از فرصت‌های بی‌نظیری است که دیگر مانند آن در طول سال تکرار نمی‌شود. پس این فرصت تکرارنشدنی را از دست ندهید. با شرکت در این سه دوره می‌توانید به کسب و کار اینترنتی کنونی خود رونق ببخشید یا اینکه بیزنس اینترنتی خود را راه اندازی کنید. وب‌سایت همیار آکادمی پر از دوره‌های ارزشمندی است که توانایی و دانش شما برای قدرت بخشیدن به یک بیزنس اینترنتی را چند برابر می‌کند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های آموزشی و مقالات همیار آکادمی، کافی است به وب‌سایت همیار آکادمی مراجعه کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493653