افتتاح ۱۲طرح عمرانی و کلنگ زنی ۴۰ پروژه در آذربایجان شرقی

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از افتتاح ۱۲طرح عمرانی و کلنگ زنی ۴۰پروژه در استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل  نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، پیام صدقی مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی در آیین بهره‌برداری از فاز اول دهکده ورزش دانش آموزی تبریز که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، از افتتاح ۱۲ طرح عمرانی و کلنگ زنی ۴۰ پروژه به طور همزمان در استان خبر داد و افزود: پروژه‌هایی که از سال ۱۳۹۲تا ۱۳۹۷ متوقف مانده بودند، طی دوسال اخیر فعال شده و به مرحله بهره برداری رسیدند.
وی در ادامه بیان کرد: امروز به‌طور همزمان پروژه‌هایی در نواحی یک، چهار و پنج آموزش و پرورش تبریز و همچنین شهرستان‌های هشترود، چاراویماق، ملکان و اهر افتتاح می شود.
صدقی همچنین به آغاز عملیات ساخت ۴۰ پروژه آموزشی، تربیتی و ورزشی در استان با حضور وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: همه پروژه هایی که امروز کلنگ‌زنی می شوند بخشی اعتباراتشان از طرح آجر به آجر تامین شده است و در این بسته تحولی موضوع مشارکت گسترده مردم و خیّرین بسیار اهمیت دارد که  اقدامات بسیار ارزنده ای در جذب مشارکت برای ساخت مدارس روی داده است.
مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بخاری‌های نفتی از تمام مدارس استان جمع آوری شده است، اضافه کرد: یکی از اقدامات تحسین برانگیز سازمان نوسازی مدارس کشور جمع آوری بخاری های نفتی بود که توانستیم آمار را به صفر برسانیم.
صدقی در بخش دیگری نیز با بیان اینکه اعتبارات نوسازی مدارس در سال‌های اخیر رشد بسیار خوبی داشته است، خاطر نشان کرد: با افزایش و تخصیص به موقع اعتبارات توانستیم پروژه‌های زیادی را تکمیل نماییم به طوری که امسال ۵۰۰کلاس درس  به آموزش و پرورش تحویل داده ایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1494028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =