رفع مشکلات واحدهای تولیدی باعث ترغیب سرمایه گذاران در خراسان جنوبی می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کمک به رونق آنها باعث اعتماد بیشتر بخش خصوصی و ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در استان می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از بیرجند : حمید ملانوری  در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بیرجند اظهار داشت: در زمینه معدن و ایجاد صنایع پایین دستی مرتبط که توجیه اقتصادی دارد باید تلاش بیشتر شود. 

استاندار خراسان جنوبی گفت: توجه به بخش صنعت در راستای کمک به اشتغال، تولید، معیشت و ثروت در استان با وجود ظرفیت‌های منحصر به فرد خراسان جنوبی از اولویت‌های کاری در دستور کار است.

وی بیان کرد: واحدهای تولیدی فعال که بعضاً در حین کار با مشکلاتی مواجه شده‌اند باید به آنها کمک کرد تا بتوانند بدون وقفه به تولید و عرضه محصولات خود ادامه دهند.

ملانوری افزود: ایجاد واحدهای صنعتی جدید دارای توجیه اقتصادی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به طور ویژه در دستور کار است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: رشد فضای فرهنگی و نشاط اجتماعی و امنیت پایدار منطقه همه در گرو مسایل اقتصادی است و اگر می‌خواهیم استانی موفق، با نشاط و رو به جلو و توسعه یافته داشته باشیم باید بر مسایل معیشتی و اقتصادی توجه ویژه داشته باشیم.

ملانوری متذکر شد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کمک به رونق آنها باعث اعتماد بیشتر بخش خصوصی و ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در استان می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1494146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =