کشف ۶۸هزار مواد محترقه/ هشدار پلیس به این افراد در شب آخرین چهارشنبه سال

ایلنا نوشت: رییس پلیس تهران بزرگ از برخورد جدی، قاطع و قانونی به متخلفان و اراذل و اوباش در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ درباره برخورد با اراذل و اوباش که در شب چهارشنبه آخر سال اقدام به ایجاد مزاحمت می‌کنند، گفت: هفته آینده قبل از آخرین چهارشنبه سال طرح اقتدار اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: البته از همین الان اراذل و اوباش سطح‌دار و اراذل و اوباشی که در بانک اطلاعاتی ما دارای سابقه هستند، کنترل شده و این افراد نظارت و کنترل  می‌شوند.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اگر خدای نکرده این افراد رفتارهای پرخطر در شب آخرین چهارشنبه سال داشته باشند با برخورد جدی و سخت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مواجه می‌شوند.

وی ادامه داد: ما آمادگی کامل برای برنامه چهارشنبه آخر سال داریم و پیش بینی تمهیدات لازم برای این شب در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس تهران بزرگ با هشدار به فروشندگان مواد محترقه گفت: ما سوابق سال‌های قبل را داریم. از الان نیز کارهای اطلاعاتی در این خصوص در حال انجام است. برخورد جدی، قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضایی در انتظار متخلفان و مجرمان و افرادی است که در چهارشنبه آخر سال قوانین و مقررات را زیر پا می‌گذارند.

رییس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: متاسفانه این روزها بازار قاچاق، خرید و فروش مواد محترقه شایع‌تر شده است.

وی ادامه داد: در همین خصوص نیز ما در روزهای گذشته ۶۸ هزار انواع و اقسام مواد محترقه غیرمجاز، انواع پیش‌سازها و موادی که برای تهیه مواد محترقه غیرمجاز است، کشف شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: متاسفانه اخیرا نیز فردی که در سال گذشته اقدام به فروش و توزیع مواد محترقه غیرمجاز می کرد و به دلیل انفجار مواد محترقه یک چشمش نیز آسیب دیده بود، به دلیل توزیع و فروش مواد محترقه قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شده است.

۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1494266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =