روایت رئیس کمیته امداد امام(ره) از لحظات ناب حضور شهید سلیمانی در مضجع نورانی امام رضا(ع)

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به لحظات ناب حضور شهید سلیمانی در مضجع نورانی امام رضا(ع)گفت: صحنه ورود حاج قاسم به مضجع شریف رضوی برای همه ما تکان‌دهنده بود.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : سیدمرتضی بختیاری  در جشن خودکفایی ۵ هزار و ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان زادگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت است اظهار داشت: حاج قاسم یک شخصیت عظیم ماندگار در تاریخ اسلام است.

وی با یادآوری اینکه زمانی که در آستان قدس رضوی در معیت آیت‌الله رئیسی خدمت می‌کردم روال بر این بود که برای غبارروبی مضجع شریف علما وارد مضجع می‌شدند افزود: سال ۹۷ از من خواستند که برای غبارروبی، حاج قاسم را هم با خانواده دعوت کنیم که به حرم مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه برای نخستین بار وقتی حاج قاسم داخل مضجع منور امام رضا(ع) شدند، اشک به حاج قاسم امان نمی‌داد و این صحنه برای ما تکان دهنده بوده ادامه داد: شهید سلیمانی بسیار محبت اهل‌بیت(ع) را در درون سینه داشتند.

وی بیان کرد: وقتی حاج قاسم وارد مضجع منور رضوی شدند صورت را روی قبر مبارک امام رضا(ع) گذاشتند و بلند بلند گریه کرده و خواسته‌هایی را عنوان می‌کردند.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1494463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =