۰ نفر
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
ایتالیا میزبان لیگ ملت های 2021 والیبال شد

سایت فدراسیون والیبال نوشت: فدراسیون جهانی والیبال میزبانی لیگ ملت‌های سال 2021 در دو گروه مردان و زنان را به شهر ریمینی ایتالیا واگذار کرد.

فدراسیون جهانی والیبال امروز (جمعه) اعلام کرد که شهر ریمینی ایتالیا میزبان لیگ ملت‌های والیبال زنان و مردان سال ۲۰۲۱ خواهد بود.
FIVB تاکید کرد که لیگ ملت‌ها به شکل متمرکز برگزار می‌شود تا ورزشکاران با خیال آسوده در این رقابت‌ها شرکت کنند و از سوی دیگر، مسابقات والیبال با کیفیتی مناسب برای میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان به نمایش درآید.
بر این اساس، 16 تیم شرکت کننده در هر گروه مردان و زنان، به شکل دوره‌ای با هم مسابقه خواهند داد که هر تیم ۱۵ دیدار در مرحله مقدماتی خواهد داشت.
مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خردادماه آغاز می‌شود و تا دوم تیرماه ادامه خواهد که به مدت 27 روز است. رقابت‌های زنان، سه روز زودتر (چهارم خرداد)‌ شروع خواهد شد و تا 30 خردادماه ادامه خواهد داشت.
مسابقات مراحل نیمه‌نهایی و نهایی لیگ ملت‌ها برای مردان، پنجم و ششم تیرماه برگزار خواهد شد و برای گروه زنان نیز سوم و چهارم تیرماه انجام می‌شود.
در طول ۳۲ روز (مجموع مراحل مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی) ۱۲۴ مسابقه والیبال در سطح بالا به شکل متمرکز برگزار خواهد شد؛ در حالی که اولویت فدراسیون جهانی، سلامتی همه اعضای تیم‌ها و عوامل اجرایی مسابقات است.
در ادامه گزارش فدراسیون جهانی درباره لیگ‌ ملت‌های سال 2021 آمده است: بیش از شش کشور برای میزبانی این رقابت‌ها درخواست دادند و در مزایده FIVB شرکت کردند. تمامی این درخواست‌ها با توجه به امکانات، تجربه میزبانی رویدادها و ظرفیت امنیتی برای برگزاری یک رویداد ایمن، به دقت مورد ارزیابی قرار گرفت.
پس از این بررسی‌ها، تصمیم بر این شد که کشور ایتالیا با همراهی یک شرکت ورزشی و رسانه‌ای به نام RCS که بیش از ۳۰ سال تجربه مدیریت مسابقات ورزشی در کلاس جهانی مانند رقابت‌های دوچرخه‌سواری جیرودیتالیا، ماراتون میلان و ماراتون ابوظبی را دارد، سازماندهی لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ زنان و مردان به شکل متمرکز را بر عهده گیرد.
همچنین فدراسیون جهانی والیبال آخرین اقدامات برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ و همچنین کاهش انتقال ویروس کرونا، از جمله آزمایش‌های مکرر، اقدامات دقیق و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای برگزاری این رقابت‌ها مدنظر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: واکنش تند نکونام به از دست رفتن میزبانی

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1495026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =