قبادی: 40هزار تن میوه برای شب عید ذخیره شده است

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: برای تامین بازار شب عید حدود 40 هزار تن میوه ذخیره سازی شده و استانداران و کارگروه های تنظیم بازار استانی هر مقدار که درخواست داشته باشند ارسال و توزیع می شود.

به گزارش خبرآنلاین عباس قبادی با بیان این مطلب در برنامه «چاپ اول» شبکه خبر افزود: سیب و پرتقال بیشترین مصرف را در بین میوه ها بخصوص برای شب عید دارند و بر اساس اعلام نیاز استان‌ها از طریق باغداران و اتحادیه های مربوطه این اقلام را ذخیره سازی کردیم که بخشی از آن را در میادین میوه و تره بار با قیمت مناسب عرضه می کنیم.

 و معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت  اضافه کرد: در 260 نقطه از میادین میوه و تره بار که ظرف چند روز آینده به 270 نقطه نیز خواهد رسید، میوه با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می گردد که توزیع میوه در حال تداوم است.

وی تصریح کرد: 70 درصد مردم تهران از میادین میوه و تره بار خرید می کنند که قیمت ها 35 تا 40 درصد در این میادین، پایین تر از قیمت در جاهای دیگر است.

تشکیل 15 هزار و 450 پرونده تخلف صنفی در 2 ماه گذشته

قبادی گفت: در دو ماه گذشته 15 هزار و 450 پرونده تخلف به ارزش 200 میلیارد تومان تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.

معاون امور بازرگانی داخلی وزارت صمت بیان کرد: هم اکنون بهترین پرتقال در میادین میوه و تره بار تهران 11 هزار و 800 و سیب 8 هزار و 900 تومان عرضه می‌شود.

قبادی تصریح کرد: به مدیران استانی تامین کننده مرغ تهران دستور داده شد نسبت به تامین مرغ مورد نیاز اقدام کنند. توزیع مرغ منجمد در سطح شهر تهران را نیز در دستور کار داریم.

223224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1495497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =