تولید از مولفه‌های مهم امنیت در کشور است

استاندار قزوین گفت: تولید از مولفه‌های مهم امنیت در کشور است و دولت با همراهی مجلس باید گره‌های موجود بر سر راه سرمایه‌گذاری را باز کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندارقزوین در مراسم افتتاحیه خط تولید و رونمایی از کشنده برند ایرانی ''دیما''، گفت: تولید نقش پررنگی در فرهنگ و رفاه دارد و اگر بخواهیم به اوج قله های توسعه برسیم باید همه ظرفیت های بخش تولید کشور را به کار گیریم.

او یادآورشد: رهبر فرزانه انقلاب سالهاست که برلزوم حمایت از تولید تاکید دارند و در ابتدای هر سال نیز بحث تولید را در شعار سال به عنوان راهبرد کشور ابلاغ می کنند.

جمالی پور اظهار کرد: امروز باید تولید را در جامعه جدی بگیریم و ظرفیت های خود را برای راه اندازی و حمایت از چرخه تولید بکار گیریم.

استاندار قزوین گفت: امروز عامل بسیاری از پدیده های اجتماعی از بیکاری گرفته تا طلاق و ... که ذهن مدیران و تصمیم گیران را درگیر خود کرده با فرهم شدن زمینه تولید و اشتغال برطرف می شود.

او با تاکید بر اینکه ساختارها باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشد افزود: امروز با نگاهی به مشکلات موجود در سر راه تولید می بیینم با وجود همه برنامه ریزی های صورت گرفته ساختار با چالش روبرو می شود و بطور طبیعی کارهایمان توسعه پیدا نمی کند.

جمالی پور افزود: متاسفانه امروز موانع زیادی برای افراد سرمایه گذار وجود دارد که این موانع هم خودساخته و هم قانون آنها را ایجاد کرده است، بطوری که یک سرمایه گذار باید به ۱۸ دستگاه پاسخگو باشد و همین عامل ماهها وقت سرمایه گذار را می گیرد.

استاندار قزوین گفت: اگر می خواهیم کشورمان را که پر از ظرفیت و به لحاظ نیروی انسانی نیز مبتکر و خلاق است به قله های رفیع برسانیم باید دست در دست دیگر و با درکی درست از شرایط موانع را برداریم

این مقام مسئول گفت: همه دستگاههای اجرایی استان قزوین امروز در خدمت تولید هستند و هیچ دستگاهی حق مانع تراشی در این حوزه را ندارد و همه باید ظرفیت ها را براساس سند آمایش استان آماده کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1495574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =