حسین مسافرآستانه دبیر جشنواره تئاتر فجر شد

با حکم معاون ‌امور ‌هنری، حسین مسافرآستانه به عنوان دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی حسین مسافرآستانه را به عنوان دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و عضو شواری سیاست‌گذاری این رویداد منصوب کرد.

در متن این حکم چنین آمده است:

«رویداد معظم تئاتر فجر اینک در آستانه چهل‌سالگی و پس از گذار از فراز و نشیب‌های فراوان شخصیتی قابل احترام و جایگاهی معتبر و وجیه یافته است.

در فصلی تازه از حیات مبارک این رویداد ارزشمند برماست تا با تکیه بر  سرمایه گرانسنگ تجربیات پیشین و سنجش عالمانه این مسیر پُر برکت، چشم‌انداز وسیع‌تر، روشن‌تر و روزآمدتری برای این رخداد هنری فاخر ترسیم نماییم.

ایران عزیز در گوشه‌گوشه خاک پُرگهرش هنرمندان بزرگی را در دامن پرورانده و اکنون گوشه‌ای از رسالت این جشنواره بزرگ، نمایش شایسته توان و تکاپوی شریف این مردمان ارجمند است.

براساس آیین‌نامه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و باعنایت به تایید  شورای محترم سیاستگذاری چهلمین دوره این جشنواره، نظر به تخصص، تجربه و توان ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر» منصوب می شوید.

امید که با یاری پروردگار و بهره‌گیری از مشاوره و همراهی اهالی محترم تئاتر کشور و با برنامه‌ریزی مبتنی بر پژوهش کارشناسانه و مد نظر قرار دادن شرایط اجتماعی ایران و جهان و تبعات همه‌گیری ویروس کرونا در برگزاری هرچه موفق‌تر و اثرگذارتر این رویداد هنری پیروز و سربلند باشید.»

حسین مسافرآستانه یکی از مدیران عرصه فرهنگ‌وهنر است که علاوه بر فعالیت‌های هنری به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر، چندین بار و از جمله در جشنواره سی‌ونهم مسئولیت دبیری این رویداد را بر عهده داشته است.

۵۸۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1495948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =