اتهام رئیس بازداشت شده شورای شهر قزوین: تغییر کاربری غیرمجاز اراضی

مهر نوشت: دادستان قزوین گفت: یکی از اعضای شورای شهر قزوین پس از تفهیم اتهام با تأمین وثیقه آزاد شده است.

محمد قاسمی در خصوص بازداشت یکی از اعضای شورای شهر قزوین اظهار کرد: پرونده‌ای در این خصوص از ماه‌ها قبل توسط یکی از ضابطین قضائی تشکیل شده است و تحقیقات مختلفی نیز در این خصوص صورت گرفته است.

دادستان قزوین ادامه داد: روز گذشته این عضو شورا احضار شد و پس از تفهیم اتهام قرار وثیقه صادر گردید که باید تأمین می‌شد و با توجه به اینکه نتوانسته بودند وثیقه را تأمین کنند دیروز بازداشت شدند و امروز با سپردن قرار تأمین آزاد شده آمد و پرونده نیز روال طبیعی خود را طی خواهد کرد و ما انتظار داریم مردم و اصحاب رسانه در این خصوص فضا سازی و پیش داوری نکنند چرا که این موضوع هم مانند هر پرونده دیگری روال قانونی خود را طی می‌کند و به هر مرحله‌ای که رسید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در خصوص اتهامات این فرد توضیح داد: اتهامات در خصوص تغییر کاربری است، شهرکی که ایجاد شده نسبت به توافقات انجام شده در حوزه حقوق دولت و بیت المال و نیز تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی به زمین‌های مسکونی موارد متعددی مطرح شده و در دست کارشناسی است، بدیهی است که حق اعتراض برای طرفین وجود دارد و پرونده روال طبیعی خود را طی می‌کند.

قاسمی افزود: شکایتی نیز از سوی شرکت آب منطقه‌ای در خصوص عدم رعایت حریم رودخانه‌ها در این خصوص مطرح شده و نیز سازمان جهاد کشاورزی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز شکایت دارد.

وی بیان کرد: در رویه‌های قضائی تأمین سپردن و سیکل عادی رسیدگی رعایت می‌شود با این حال برخی افراد و جایگاه‌ها حساسیت‌های ویژه ای دارند و ما نیز سعی می‌کنیم آبروی افراد در عین حال که همه از حقوق برابر برخوردارند حفظ شود.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1496150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    شریف آباد( شهر شریفیه) قزوین کنار پاسگاه زمین کشاورزی را به نیروی انتظامی دادند. لطفا رسیدگی شود. برخی بدنبال ضربه به کشور از نوع غذا هستند. وزارت اطلاعات باید مواظب چنین چیزهایی باشد. اگر زمین کشاورزی صاحبش پیر شده و بچه هایش نمی آیند دولت به کسی دیگر واگذار کند و دست خودش بگیرد.