تزریق واکسن کرونای سالمندان در شهرستان شاهرود

واکسیناسیون کرونا در مراکز شبانه روزی نگهداری سالمندان در شهرستان شاهرود انجام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان واکسیناسیون کرونا در مراکز شبانه روزی نگهداری سالمندان در شهرستان شاهرود انجام شد.

این واکسیناسیون با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شهرستان شاهرود و در مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان این شهرستان انجام شد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان ضمن اعلام این خبر افزود : در استان سمنان ۴ مرکز شبانه روزی به تفکیک در شهرستان های سمنان، دامغان، شاهرود و گرمسار تحت نظارت بهزیستی استان قرار دارد که در این مراکز ۲۵۱ سالمند با ۱۰۶ پرستار و خدمه خدمات نگهداری و درمانی دریافت می نمایند.

ایشان در ادامه در مراکز نگهداری شهرستان شاهرود  ۸۸ سالمند با ۶۰ پرسنل ، شهرستان گرمسار با ۸۳ سالمند و ۲۸ پرسنل، شهرستان سمنان ۴۷ سالمند و ۲۱ پرسنل و شهرستان دامغان با ۳۳ سالمند و ۱۸ پرسنل خدمات نگهداری را به جامعه هدف ارائه می نمایند.

ایزدپور گفت : مرکز نگهداری سالمندان ثامن الائمه تحت نظارت بهزیستی استان هم اکنون به ۸۸ سالمند به خدمات نگهداری و درمانی ارائه می نماید.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر و تشکر از مرکز بهداشت شهرستان گرمسار و دانشگاه علوم پزشکی استان در امر واکسیناسیون سالمندان ابراز داشتند : با همکاری های انجام شده توسط ستاد بهزیستی استان و ادارات بهزیستی شهرستان ها واکسیناسیون سالمندان مقیم مراکز نگهداری شبانه روزی آغاز شده است که این امر در سالمندان ثامن الائمه شاهرود با واکسیناسیون ۵۵ نفر سالمند به تفکیک ۴۱ خانم و ۲۳ آقا و ۵۵ پرسنل شامل دکتر، پرستار و خدمه انجام گرفته است.

ایزدپور گفت : مرحله نخست واکسیناسیون کرونا در استان مورخ ۲۰ اسفند ماه در شهرستان گرمسار آغاز و در مرحله دوم واکسن در شهرستان سمنان در مورخ ۲۳ اسفند ماه و در این امر در شهرستان شاهرود در روز سه شنبه مورخ ۲۶ اسفند ماه انجام گرفته و انتظار می رود در چند روز اخیر و قبل از سال جدید واکسیناسیون در شهرستان دامغان انجام شود.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1496283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =