ایرنا نوشت:

 همسر شیخ 'حمد بن خلیفه آل ثانی' امیر قطر، وزیر کشور و دادستان کل این کشور در آینده نزدیک بطور رسمی به تهران سفر خواهد کرد. 

عبدالله سهرابی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر با اعلام این خبر گفت: سفر همسر امیر قطر به تهران به دعوت همسر 'محمود احمدی نژاد' رییس جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.

به گفته سفیر ایران در دوحه قرار بود که سفر همسر امیر قطر به تهران 15 فروردین ماه امسال انجام گیرد اما بخاطر مسایل منطقه به عقب افتاد.

سهرابی همچنین از سفر دادستان کل و وزیر کشور قطر به ایران خبر داد و افزود: سفر دادستان کل قطر به تهران به دعوت 'غلامحسین محسنی اژه ای' دادستان کل کشور و سفر شیخ 'عبدالله بن ناصر آل ثانی' وزیر کشور قطر نیز به دعوت 'مصطفی محمد نجار' جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی و وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

سفیر ایران در دوحه با بیان اینکه قطر هم اکنون درگیر برگزاری انتخابات شورای شهر است و پس از آن وزیر کشور قطر به تهران سفر خواهد کرد، ابراز امیدواری کرد که با انجام این سفرها و پس از سفر اخیر 'علی اکبر صالحی' وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به دوحه، شاهد آغاز حرکت جدیدی در روابط جمهوری اسلامی ایران و قطر باشیم.

به گزارش ایرنا علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه هفته گذشته (12 اردیبهشت ماه) در سفری یک روزه به دوحه پایتخت قطر با شیخ 'حمد بن خلیفه آل ثانی' امیر قطر، شیخ 'تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی' ولیعهد و 'حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی' نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور پیرامون مسایل منطقه و روابط دوجانبه دیدار و گفت و گو کرد.

 /2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =