چهار سهمیه تیراندازی بانوان در المپیک توکیو

تیراندازی ایران در بخش بانوان تاکنون چهار سهمیه المپیک کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نجمه خدمتی در بخش تفنگ بادی 10 متر زنان در رقابت های جام جهانی 2019 چین جواز حضور در مسابقات المپیک را کسب کرد.خدمتی متولد 1375 از بیرجند در بازی های اسیایی2014 اینچئون موفق به کسب مدال طلای انفرادی و مدال نقره تیمی شده است و در المپیک توکیو هم از امیدهای کسب مدال کاروان ایران به حساب می آید.

آرمینا صادقیان نیز در بخش تفنگ بادی 10 متر دومین ورزشکاری است که در رقابت های جام جهانی 2019 چین موفق به کسب سهمیه شد.صادقیان متولد 1380 ازایلام، جوان ترین ورزشکار ایرانی در کاروان اعزامی به توکیو است.

هانیه رستمیان متولد 1377 از تهران، دیگر تیراندازی است که در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا که در دوحه قطر برگزار شد توانست سومین سهمیه المپیک رشته تیراندازی در بخش تفنگ بادی 10 متر را کسب کند.رستمیان دو طلا و سه نقره و چهار برنز مسابقات آسیایی را در کارنامه دارد.

فاطمه کرم زاده هم در بخش تفنگ سه وضعیت 50 متر، با کسب مدال برنز در مسابقات قهرمانی 2019 آسیا در قطر، چهارمین سهمیه ایران در رشته تیراندازی را به ارمغان آورد.کرم زاده متولد 1377 از خرمشهر است که مجموعا سه طلا دو نقره و یک برنز در رقابت های مختلف به دست آورده است.

مشروح این گزارش را اینجا بخوانید.

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1496782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =