با رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه 90، رسما پرونده این قانون در مجلس بسته شده و برای ابلاغ به دولت، ارائه شد.

به گزارش خبرآنلاین، در پایان بررسی لایحه بودجه 90، علی لاریجانی رئیس مجلس از همت همه نمایندگان در بررسی لایحه بودجه 90 و اختصاص وقت کافی برای این کار تشکر کرد و افزود: از صبر و تحمل شما و اینکه ما را تحمل کردید متشکرم؛ از اینکه برای سرعت کار اجازه طرح برخی تذکرات داده نشد هم پوزش می​طلبم.

وی از نواب رئیس و اعضای هیات رئیسه به دلیل دقت در اداره جلسات هم تشکر ویژه کرد و افزود: از تلاش​های کلیه کمیسیون​ها بویژه کمیسیون تلفیق و رئیس و سخنگوی آن نیز متشکرم.

تشکر از فقهای شورای نگهبان به دلیل بررسی سریع مصوبات مجلس در یک برنامه فوق​العاده و تشکر از رئیس​جمهور و نمایندگان دولت بویژه عزیزی معاون راهبری رئیس جمهور، بخش دیگر سخنان لاریجانی بود که در ادامه به شوخی به عزیزی گفت: البته تشکرمان منهای ایراداتی است که در لایحه بودجه و تاخیر در ارائه آن وجود داشت.

او همچنین از نظرات حرفه​ای و کارشناسی مرکز پژوهش​ها و دیوان محاسبات به دلیل ارائه گزارشاتشان که گاهی شخصا برای وی ارسال می​شده است نیز تقدیر کرد.

در حالی که لاریجانی از همه تشکر می​کرد، با شوخی ادامه داد: از همه عوامل پشت صحنه که گاهی هم اینجا در جایگاه هیات رئیسه شلوغ می​کردند هم متشکرم!

البته رئیس مجلس در تشکر از خبرگزاری​ها و خبرنگاران ابتدا از عوامل سایت خانه ملت، سپس صداوسیما و بعد دیگر رسانه​ها تشکر کرد.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =