آموزش کسب درآمد از اینستاگرام (ایده‌های جذاب کار در منزل)

بالاخره کسب درآمد از اینستاگرام، تلگرام یا سایت؟ کدام یک می‌تواند باعث درآمدزایی بالا شود؟ ابتدا توضیح می‌دهیم که چه موقع باید به سراغشان بروید و چه موقع از آنها استفاده کنید. تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و برای شروع باید از دیوار ترس عبور کرد. هر ۳ گزینه در کنار هم می‌تواند نتایج درخشانی را به همراه داشته باشد. با توجه با رشد کسب و کار اینترنتی، راه‌های درآمدزایی از اینترنت مانند تولید محتوا،  آموزش آنلاین،  طراحی سایت،  مشاوره و همه تخصص‌های پردرآمد به‌صورت کار در منزل را شرح می‌دهیم.

بهترین ایده های کسب درآمد از اینستاگرام در ایران

"کسب درآمد از اینستاگرام" موضوعی است که در سالهای اخیر در ایران مطرح و احتمالاً شما برای درآمدزایی از این اپلیکیشن نقشه‌هایی دارید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید. اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی تصویر محور در ایران است. با فیلتر شدن تلگرام، اینستاگرام به اولین شبکه اجتماعی در ایران تبدیل شد و به جرائت بهترین پلتفرم آنلاین برای پول‌سازی است.

تخصص خود را ارائه دهید

اگر در کاری تخصص دارید و در زمینه خاصی مهارت دارید، بدانید که این مهارت‌ها و تخصص‌ها می‌تواند برای شما پول‌سازی کند. مثلاً شخصی معلم است و برای کنکور کلاس برگزار می‌کند. این شخص می‌تواند ویدیوهایی در مورد نحوه آموزش‌های خود را به اشتراک بگذارد و اعتماد افراد بیشتری را جلب کند. سپس پیشنهادهای کلاس خصوصی و برگزاری کلاس آنلاین را دریافت کنید.

مثلاً در زمینه گوشی موبایل، اطلاعات کافی دارید، می‌توانید به تولید محتوای آموزشی بپردازید و نظر مخاطبان خود را جلب کنید و سپس در همان پیج، خدمات خودتان را ارائه دهید. برای خرید، دیگران را راهنمایی کنید و خدمات خود را به جامعه بزرگ‌تری ارائه کنید.

برای افرادی که فروشنده گوشی هستند، با این روش کار در منزل با کمی جذب مخاطب در صفحه اینستاگرام خود، اقدام به فروش آنلاین و یا حضوری کنند. مثلاً اگر یک وکیل یا آرایشگر هستید، یک حساب کاربری ایجاد کنید و در آن تجربه خود را به اشتراک بگذارید. نکات مفیدی را ارائه دهید و سؤالات مورد علاقه مشترکان خود پاسخ دهید و به کسب درآمد از اینستاگرام بپردازید ... اگر خدمات شما مفید باشد، مردم به سمت اطلاعات رایگان شما سوق پیدا می‌کنند. بدین ترتیب مشترکان جدیدی جذب می‌کنید.

فروش محصولات

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام (ایده‌های جذاب کار در منزل)

امروزه تقریبا هر محصولی با استفاده از اینستاگرام با راه اندازی فروشگاه اینترنتی قابل فروش است. اگر سرگرمی دارید، می توانید کاری خود را بفروشید. پوشاک، کفش، گل، محصولات صنایع دستی، لوازم جانبی و غیره. فقط کافی است محتوای قابل قبول ارائه دهید. با ارائه تصاویر با کیفیت و ویدیوهای جذاب می توانید کاربران خوبی را جذب کرده و در نهایت فروش خوبی داشته باشید. در اینگونه پیج ها تعداد زیادی مخاطب به درد شما نمی خورد.

مخاطبان باید مخاطب هدف باشند تا درآمد شما از اینستاگرام بالاتر برود. هدف گذاری در حال حاضر یکی از موثرترین روش های افزایش درآمد از اینستاگرام است.

کسب درآمد از اینستاگرام با آموزش

 هر مهارت و تخصصی که دارید می‌توانید آن را آموزش بدهید و از آموزش به صورت کار در منزل کسب درآمد کنید. مثلاً اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، می‌توانید یک پیج آموزش زبان راه بیندازید. در این کار باید مقداری آموزش رایگان در پیج منتشر کنید تا کاربران جذب شما بشوند و به میزان تسلط علم شما اعتماد کافی را به دست بیاورند. سپس می‌توانید با برگزاری کلاسها و ورکشاپهای مختلف به کسب درآمد بپردازید. همچنین می توانید آموزش های خود را به صورت ویدیو تهیه کنید و در قالب یک دوره آموزشی به صورت غیر حضوری به فروش برسانید.

مدیریت پیج اینستاگرام

 بعضی از افراد یا کسب و کارها فرصت و مهارت کار کردن بر روی اینستاگرام را ندارند. این افراد مسئولیت مدیریت صفحه به شخص دیگری می سپارند که اخیراً هم به یکی از مشاغل پر درخواست در سایتهای کاریابی تبدیل شده است. اگر مهارت کار در اینستاگرام را دارید، آن را به منبع درآمدی خود تبدیل کنید. البته اگر به دنبال کسب درآمد بالا هستید، دور این روش را خط بکشید.  

 تولید محتوا

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام (ایده‌های جذاب کار در منزل)

 این روش کسب درآمد از اینستاگرام، اخیراً جایگاه خوبی پیدا کرده است و اتفاقاً درآمد خوبی هم برای شما دارد. هر پیج موفقی که می بینید برای تولید محتوا سئو شده و فعالیت خود، قطعاً برنامه و استراتژی محتوایی مشخصی دارد. تولید نمای حرفه ای و داشتن برنامه مشخص یک بخش جدایی ناپذیر برای کسب درآمد از اینستاگرام است. انجام آن به تجربه، مهارت و زمان نیاز دارد. اگر شما این سه فاکتور را دارید، مسئولیت استراتژی و مشاوره محتوای پیج دیگران را به عهده بگیرید.

 اپلیکیشن اینستاگرام بین ما ایرانی ها جهت کار در منزل خیلی محبوب است. اکثر ما روزانه چیزی حدود سه تا چهار ساعت از وقتمان را توی این شبکه اجتماعی می گذرانیم و عکس، فیلم های خنده دار و آموزش،  تولید محتوا انجام داده اند را میبینیم و از این کسب و کارهای اینترنتی لذت می بریم. در این پلتفرم دو نوع از افراد وجود دارد:

  1. بیننده
  2. بازیکن

بازیکن ها افرادی هستند که کسب درآمد می کنند. در این مقاله یاد می گیرید که چگونه یک بازیکن باشید تا بتوانید درآمدهای خیلی خوبی بدست آورید.

درآمد از اینفلوئنسری

اینفلوئنسر شغلی است که می‌تواند برای شما درآمد به همراه داشته باشد. برای اینکه از این روش در اینستاگرام کسب درآمد کنید، باید چند گام بردارید.

گام اول:

  • مهارت و علاقه به چیزی که در آن تجربه دارید را کسب کنید.

گام دوم:

  • در مورد آن مهارت و علاقه تولید محتوا، به ویژه تولید محتوای ویدیویی کنید (آموزش باشد و مردم بتوانند تعامل برقرار کنند)

این‌گونه شما می‌توانید به عنوان یک اینفلوئنسر و یک میکرو اینفلوئنسر در آن زمینه شناخته شوید. این روش خیلی خوب است و اگر بتوانید در زمینه مورد علاقه خود به یک متخصص تبدیل شوید، درآمد زیادی به‌دست می‌آورید و بسیاری از افراد برای خرید محصول و یا انجام کارهای دیگر به شما مراجعه می‌کنند.

روش های درآمد از این روش به ۲ صورت است:

  1. شما می توانید از دیگران برندها و شرکت های دیگر تبلیغ بگیرید. مثلا اگر در زمینه آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنید، می توانید از برندهای دیگر تبلیغات بگیرید و محصولاتشان را تبلیغ کنید.
  2. ارائه محصولات خودتان است. بعد از اینکه تبدیل به یک اینفلوئنسر شدید، می توانید محصولات محتوایی خودتان را بفروش برسانید و آنها هم مشتاقانه استقبال می کنند.

در پایان

معیارهای متفاوتی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد و اینکه چقدر فالوور داشته باشید. همان‌طور که شما می دانید و در شبکه‌های اجتماعی فعال هستید، اینستاگرام بیشتر برای به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیو می‌باشد که ماهانه صدها کاربر فعال دارد. این نکته ممکن است کمتر در ذهن شما خطور کرده باشد که می‌توان در اینستاگرام برند سازی کرد و از آن طریق کسب درآمد داشت.

هم اکنون صدها نفر از طریق کار در منزل از اینستاگرام به درآمد بالا کسب کرده‌اند. اما مانند هر عرصه دیگر، با اینستاگرام ساده نیست. برای اینکه در اینستاگرام کسب درآمد کنید، در قدم نخست باید حساب کاربری باز کنید. سپس باید تمام تمرکزتان را برای تولید محتوا در اینستاگرام به‌صورت عکس، ویدیو، استوری و لایو باشد.

برای یادگیری بیشتر و تبدیل شدن به یک آدم ثروتمند به آموزش های کسب و کار اینترنتی سایت "گاسی وب" به نشانی https://www.gasiweb.com سر بزنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1497908