دادستان همدان: ۱۶۰۰ زندانی در همدان به مرخصی رفتند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: یک هزار و ۶۰۰ زندانی در این استان به مرخصی نوروزی رفتند و تعدادی هم آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ حسن خانجانی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: بخشنامه محدودی برای مرخصی زندانیان ابلاغ شده بود که دادستانی همدان فراتر از بخشنامه اقدام به ارایه مرخصی به زندانیان کرد. 

وی با بیان اینکه همه زندانیانی که نسبت به تامین وثیقه، کفالت و ضامن اقدام کردند به مرخصی رفتند، خاطرنشان کرد: حتی در روز جمعه پایان سال با حضور شخصی در زندان، زمینه مرخصی افراد دارای وثیقه فراهم شد. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان اضافه کرد: روز جمعه پایان سال به ۹ تن مرخصی پایان حبس داده شد و آنها به طور کامل آزاد شدند. 

خانجانی یادآور شد: به افراد دارای سابقه جرایم خشن از جمله آدم ربایی و پرونده های دارای شاکی که رضایت شاکی اخذ نشده، مرخصی نوروزی نمی دهیم چرا که جولان و حضور این افراد در جامعه تهدیدی برای مردم است.

وی گفت: احتمالا تعداد انگشت شماری از زندان ترخیص شده ها در مدت زمان آزادی دچار تخلف شوند اما نمی توان به علت تخلف تعداد محدودی به مابقی زندانیان مرخصی ندهیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان اظهار داشت: زندانیان با توجه به نوع جرائم بین یک تا ۲ هفته یا ۱۰ روز به مرخصی نوروزی رفتند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1498076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =