روحانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد

حوزه دولت الکترونیک، شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات سه حوزه‌ای است که رئیس‌جمهور در پی موفقیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آن‌ها، از سیدعباس صالحی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رییس‌جمهور در پی کسب موفقیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه حوزه دولت الکترونیک، شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات، در جلسه شورای ملی فناوری اطلاعات، در لوح تقدیری از خدمات و تلاش‌های سیدعباس صالحی و این وزارتخانه قدردانی کرد.

 در پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جسله شورای ملی فناوری اطلاعات که امروز سوم فروردین برگزار شد چنین آمده است:

«دولت الکترونیک و هوشمند یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دولت تدبیر و امید بوده است و برای تحقق این هدف، اقدامات مناسبی در ایجاد زیرساخت و سکوهای خدماتی به منظور تسریع در خدمت‌رسانی به مردم و شفافیت انجام شده است.
بدین وسیله از تلاش‌های مجدانه جنابعالی در توسعه دولت الکترونیک و ارتقای شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات قدردانی و تشکر به عمل می‌آید.
امید است در سایه حضرت ولی عصر (عج) و اهداف دولت تدبیر و امید همچنان در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و کسب رضایت‌مندی مردم عزیز موفق و موید باشید.»

۵۷۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1498121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    2 1
    بشينيد از خودتان تعريف و تمجيد كنيد عطر انست كه ببويد نه آن كه عطار بگويد