با خروج ترامپ از کاخ سفید رسانه ها ورشکست شده اند

ایرنا نوشت:‌ دونالد ترامپ که در مدت چهار سال ریاست جمهوری خود باعث چالش، رقابت و پوشش لحظه ای میان رسانه های آمریکایی بود؛ هم اکنون با خروج از کاخ سفید رکود شدیدی به رسانه های داخلی وارد کرده است.

به گزارش  خبرگزاری فرانسه، پس از کنار رفتن ترامپ و آغاز دوران ریاست جمهوری جو بایدن برخی از رسانه های آمریکایی دچار رکود خبری شده اند و شبکه سی ان ان تا حدود زیادی خوانندگان خود را از دست داده است.

پس از چهار سال پرتلاطم در دوران ریاست جمهوری ترامپ، هم اکنون با خروج وی تنش میان رسانه های خبری و کاخ سفید سرد شده است و روز به روز رقابت میان رسانه های آمریکایی کمتر می شود.

دو رسانه سی ان ان و نیویورک تایمز که برای نحوه پوشش متفاوت اخبار ترامپ توانسته بودند در چهار سال گذشته خوانندگان بسیاری بدست آورند هم اکنون در دوران پسا ترامپ با کاهش شدید مخاطب مواجه هستند.

تنها در شبکه سی ان ان که می شود گفت رسانه جبهه مخالف ریاست جمهوری ترامپ در چهار سال گذشته بود در مارس (فروردین) سال ۲۰۲۱ در حدود ۵۰ درصد از خوانندگان خود را نسبت به سال گذشته از دست داده است.

رکود خبری در رسانه های امریکا تنها شامل سی ان ان و نیویورک تایمز نبوده و رسانه های دیگر مانند فاکس نیوز و شبکه ام ان بی سی نیوز نیز دچار کاهش مخاطب شده اند.

طبق تحقیقات شرکت کام اسکورد، بازدیدهای آنلاین از نیویورک تایمز از نوامبر تا فوریه (آبان تا بهمن) ۳۰ درصد و در واشنگتن پست ۲۷ درصد کاهش یافته است.

312 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1498262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =