۸ نفر
۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
مانع بزرگ آل کثیر برای بازگشت به میادین

عیسی آل کثیر برای بازگشت به پرسپولیس به مانع بزرگ دیگری برخورد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عیسی ال کثیر، طبق تاریخ اعلام شده، ۱۳ فروردین با پایان دوران محرومیتش روبرو می‌شود و انتظار می‌رود او از دیدارهای هفته نوزدهم که ۱۴ فروردین برگزار می‌شود در اختیار کادرفنی باشد
ولی مشکلی در این میان وجود دارد که باعث شده احتمال عدم بازگشت او پس از پایان این دوره وجود داشته باشد، آل کثیر علاوه بر محرومیت با جریمه ۱۰ هزار دلاری هم روبرو شد که پیش از بازگشت به میادین ملزم به پرداخت این مبلغ است و این در حالیست که تا کنون جریمه نقدی حکم آل کثیر پرداخت نشده است.
پرسپولیس در حال حاضر مشکلات مالی زیادی دارد و پولی در حساب باشگاه موجود نیست که بخواهد با پرداخت آن، مجوز بازی آل کثیر را بگیرد.
از سوی دیگر پاداش‌های آسیایی سرخپوشان هم که پرداخت نشده یک شانس به این باشگاه داده تا بتواند با نامه نگاری با AFC مواقت آنها را جلب کرده تا جریمه عیسی را از پاداش این تیم کسر کنند و اگر با این درخواست موافقت شود مشکل آل کثیر حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مشعل المپیک بالاخره روشن شد

۲۵۳ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1498551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    15 12
    چرا پرسپولیس پرداخت کنه؟ بنظرم این بازیکن علاوه بر جریمه خسارت وارده به باشگاه را نیز باید پرداخت کنه و بر مدت زمان قراردادش هم طبق مدتی که نبوده بدون دستمزد باید اضافه بشه. مگه برای اون عمل باشگاه مقصر بوده؟ حالا شش ماهه دیگه که مشکلاتش حل بشه همین بازیکن امروز رو فراموش میکنه دنبال باشگاه دیگه و یا لژیونر شدن میگرده. امیدوارم اینطور نشه ولی بنظرم قانونمندی خوبه و نباید احساسی برخورد بشه.
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    11 35
    یه سوال از آل کثیر دارم. این که گفته شما که حرکت شما نژادپرستانه نبوده رو قبول میکنیم. و اما سوال: آیا از این نوع شادی گل قبل از بازی پرسپولیس و کاشیما ژاپن در فینال جام قهرمانان آسیا عکسی دارید؟ یا بعد باخت پرسپولیس این نوع شادی کردن رو یاد گرفتید؟