میز گرد بررسی کودک آزاری در جامعه و علل و عوامل آن در حال برگزاری است مصطفی اقلیما رییس انجمن مدد کاری ایران یکی از مهمانان این میز گرد است

میز گرد بررسی کودک آزاری در جامعه و علل و عوامل آن در حال برگزاری است مصطفی اقلیما رییس انجمن مدد کاری ایران یکی از مهمانان این میز گرد است او در مورد کودک آزاری و یکی از موارد آن یعنی هانیه می گوید :

"مادر هانیه به خاطر نداشتن سر پناه مجبور شد ازدواج کند  به نظر شما در مورد این اتفاقات فرد محکوم است یا جامعه یا مسئولین ؟مگر سازمان بهزیستی امکانات دارد که بتواند از تمامی این کودکان نگهداری کند ؟

اصلا چرا مادر و پدر کودک به این جا رسیدند ؟من فکر نمی کنم که زندان رفتن و مجازات زندان راه حل این اتفاقات باشد .بیاید  افراد را محکوم نکنیم محکوم شرایط جامعه و از همه مهمتر وضعیت اقتصادی است که افراد را به این جا می رساند این افراد در حالت روانی هستند در اصل نبود امنیت فکری و روانی و اقتصادی افراد را به این جا می رساند .این افراد احتیاج درمان دارند زندان راه حل نیست .

ما اگر تنها به دو رهنمود رهبر توجه کنیم مشکلات ما حل می شود" شایسته سالاری و پاسخگویی "در حال حاضر ما رییس پاسخگو نداریم چون در خیلی از موارد رییس شایسته نداریم  .

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
    0 0
    هیچکس غیر از خود فرد مقصر نیست میدونی چرا.بخاطر اینکه شهوت.هوس. خشونت.روانگردانها.فشارها.شیطان پرستها.ماهواره ها .همه یکصدا میگند معصوم تر از کودکان و مظلومتر از انها نیست.همین.