تصمیم مهم دولت درباره ورود بخش خصوصی به واردات واکسن کرونا

رییس جمهوری گفت: امروز مصوب کردیم بخش خصوصی هم بتواند با ارز نیمایی واکسن را با نظارت وزارت بهداشت وارد کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در بخشی از اظهاراتش در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ما روزهای خیلی سختی را در تاریخ گذرانده‌ایم، ما جنگ، سیل و زلزله را پشت سر گذاشته‌ایم ما از جنگ اقتصادی سه ساله عبور کردیم. مردم ما می‌بینند ما می‌رویم از یک کشوری واکسن می‌خریم پولش را هم پرداخت می‌کنیم بخش از واکسن با یک هواپیما می‌آید و بخش دیگر را دادستان آن کشور مانع می‌شود. اینها چیزهای پیش روی ماست که پیش‌ می‌آید.

بیشتر بخوانید؛

روحانی به آمریکایی‌ها: آماده‌ایم اگر موانع برطرف شود قدم‌هایی را برداریم 

او افزود: به یک کشور سفارش واکسن می‌دهیم می‌گوید هنوز از تحریم آمریکا می‌ترسم. تروریسمی که از سمت امریکا و در دوران ترامپ ایجاد شده هنوز ادامه دارد. الان ترامپ رفته ولی آثار شوم آن اَبله هنوز باقی است. امروز هم مصوب کردیم بخش خصوصی هم بتواند با ارز نیمایی واکسن را با نظارت وزارت بهداشت وارد کند.

تصمیم مهم دولت درباره ورود بخش خصوصی به واردات واکسن کرونا

رییس جمهوری با تاکید بر اهمیت و اثر واکسن کرونا بیان کرد: ۷۹۰ هزار دوز واکسن وارد شده و واکسن بیشتری هم وارد خواهد شد و ان شاءالله انتهای بهار واکسن‌های خودمان می‌رسید. این ویروس ترکتازی کرد و به هیچ چیز و هیچکس رحم نکرد. 

او ادامه داد: به نظر من پیک کرونا پایان یافته است. مقابله با این بیماری از ۱۴ ماه تا الان سهل‌تر و آسان‌تر شده است. من امیدم این است که تا پایان این دولت بطور کامل این بیماری مهار شود و تا آخر سال ۱۴۰۰ همه مردم واکسینه شوند. امید است واکسن خودمان را حتی بتوانیم در پایان سال صادر کنیم. 

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499003

برچسب‌ها