رونمایی از تیم ملی فوتبال مدل 1400

تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی خود با سرمربی گری اسکوچیچ به مصاف سوریه می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران که بازی هایش در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به خرداد ماه سال جاری موکول شد، در یک بازی تدارکاتی به مصاف سوریه می رود.

تیم ملی از زمان انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تاکنون دو بازی تدارکاتی برگزار کرده است. تیم ملی 2 بر یک ازبکستان را برد و با نتیجه 2 بر صفر نیز از سد بوسنی گذشت.

ایران و سوریه تاکنون 27 بار به مصاف هم رفتند که 15 برد برای ایران و 11 تساوی ثبت شده است. فقط یک بازی به سود سوریه به پایان رسید؛ بردی که در مقدماتی جام جهانی به دست آمد. درواقع تنها پیروزی سوری ها در اردیبهشت سال 52 به دست آمد که آن ها با گل عبدالغنی تاتیش در مقدماتی جام جهانی 1974 موفق به شکست ایران شدند.

آخرین دیدار ایران و سوریه هم به سال گذشته باز می گردد که در جریان بازی دوستانه، ایران با هت تریک طارمی،گل های جهانبخش و صیادمنش با 5 گل حریفش را از پیش رو برداشت. دو بازی ایران و سوریه در مقدماتی جام جهانی 2018 نیز با تساوی به پایان رسید. دو تیم در بازی رفت بدون گل مساوی شدند و در آزادی هم به تساوی 2-2 رضایت دادند.

رونمایی از تیم ملی فوتبال مدل 1400

هردو تیم خود را برای حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر آماده می کنند. سوریه با 15 امتیاز از 5 بازی صدرنشین گروه A انتخابی جام جهانی است. آن ها 17، 21 و 27 خرداد به ترتیب باید با گوام، مالدیو و چین رو به رو شوند.

ایران هم با 6 امتیاز از چهار مسابقه جایگاه سوم گروه C را به خود اختصاص داده است.

رونمایی از تیم ملی فوتبال مدل 1400

دیدار دوستانه ایران و سوریه سه شنبه 10 فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. بازی که در غیبت عمر السوما ستاره مطرح و مصدوم سوری ها انجام می شود.

بیشتر بخوانید: کی‌روش: ایران مثل بازی پرتغال،اسپانیا و آرژانتین، مقابل کرونا هم می‌ایستد

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =