۶ هزار دانشجو و دانش‌آموز استان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند استان از کمک‌هزینه‌های تحصیلی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : علی ملک پور بیان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند جهت گذراندن دوره‌های تحصیلی کمک‌هزینه تحصیلی(برای دانش‌آموزان) و کمک‌هزینه شهریه(برای دانشجویان) دریافت می‌کنند.
وی بابیان اینکه دانشجویان مقاطع مختلف و طلاب علوم دینی از کمک‌هزینه شهریه بهره‌مند می‌شوند افزود: دانشجویان پس از ثبت‌نام با ارائه مدارک لازم به این نهاد از خدمات شهریه در هر نیمسال تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به تلاش بی‌وقفه فرزندان مددجویان این نهاد در زمینه‌های تحصیلی ادامه داد: سال گذشته ۱۵ نخبه تحت حمایت این نهاد در استان موفق به کسب رتبه‌های نخست در دانشگاه‌های معتبر کشور، ثبت اختراع، تألیف کتاب، چاپ مقاله در مجلات معتبر علمی جهان و کسب عنوان‌های قهرمانی در مسابقات شده بودند.
ملک پور بابیان اینکه ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان پشت کنکور و بهره‌مندی آن‌ها از خدمات مؤسسات آموزشی به صورت رایگان را از جمله بسته‌های حمایتی کمیته امداد استان عنوان و خاطرنشان کرد: ۳ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان نیز با کسب رتبه سه رقمی در رشته‌های پزشکی، حقوق و دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.
وی ضمن قدردانی از کمک‌های مردم نوعدوست استان طی سال گذشته و ایجاد زمینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند تصریح کرد: ارائه این خدمات بدون کمک و مساعدت نیکوکاران و مؤسسات خیریه امکانپذیر نبود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =