پاسخ معنادار مهاجری به زاکانی؛ ادب و ادب و ادب .../حرف حساب برای گوش شما هم مفید است

محمد مهاجری به اظهارات علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌ها پاسخ داد و او را دعوت به رعایت ادب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری روزنامه نگار و فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به اظهارات تند زاکانی در یادداشتی نوشت: جناب آقای زاکانی عزیز! شنیدن حرف حساب برای گوش شما هم مفید است


>>> بیشتر بخوانید 

حمله تند زاکانی به محمد مهاجری/یا عددها را نمی‌دانی یا معنی فیش یا مغازه رو!


او در ادامه نوشت: برادرعزیزم آقای علیرضا زاکانی در توییتی پاسخ مرا به ریخت وپاش در مرکز پژوهشها مرقوم فرموده اند. لطفا توییت ایشان را بخوانید. حضور این برادر عزیز عرض می کنم آمادگی کامل دارم در برابر اهالی رسانه در باره عملکرد ضعیف ترین رئیسی که بر ضعیف ترین مرکزپژوهشها در ضعیف ترین  مجلس شورای اسلامی حکمروایی می کند مناظره کنم. آنجا معلوم می شود چه کسی عدد نمی داند و بی حساب حرف می زند. چنین مناظره ای فرصتی است برای اینکه برادرم زاکانی بزرگوار گوشش با حرف حساب هم آشنا شود.و سپس اینکه بد نیست رییس مرکز عریض و طویل و پرمدعای پژوهشها یک پروژه تحقیقاتی  سفارش بدهد در باره تاثیر ادب و اخلاق مسئولان ( و بخصوص احترام به بزرگتر) تا معلوم شان شود که  چرا درصد بسیار پایینی از مردم در انتخابات اسفند۹۸ شرکت کردند.

و آخرکلام: علاقه به شهرت و قدرت را بوسیده ام و کنارگذاشته ام. این هر دو ارزانی آقای زاکانی باد که سخت به آن دل بسته و خدا کند فقط دنیایش را به آن بفروشد. خودم و آقای زاکانی را به ادب و ادب و ادب توصیه می کنم.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =