۵ روش برای مراقبت از لوازم منزل و محافظت از خانه در هنگام مسافرت

مسافرت فرصتی برای استراحت و آرامش است، اما طبیعی است که حتی در زمان مسافرت نیز نگران محافظت از لوازم ارزشمند منزل خود باشید. در این روزها که قیمت لوازم خانگی به شدت افزایش پیدا کرده است، سارقان از هر فرصتی برای به سرقت بردن این لوازم گران قیمت استفاده می‌کنند. به همین دلیل، محافظت از خانه در هنگام مسافرت موضوع بسیار با اهمیتی است و به یکی از دغدغه‌های افراد تبدیل شده است. با رعایت چند نکته ساده و کمک گرفتن از وسایل امنیتی مانند ردیاب لوازم منزل می‌توانید با خیال راحت از مسافرت خود لذت ببرید و نگران امنیت خانه خود نباشید.

امن کردن درب‌ها و پنجره‌ها با استفاده از قفل ضد سرقت و محافظ

قبل از مسافرت تمامی راه‌های ورودی خانه را امن کنید. قفل‌های ضد سرقت و استفاده از درب ضد سرقت گزینه‌های ایده آل ما برای محافظت از خانه در هنگام مسافرت هستند. در کنار قفل می‌توانید از محافظ درب و پنجره نیز برای امنیت بیشتر خانه خود کمک بگیرید. در بسیاری از موارد سارقان در هنگام انتخاب خانه مورد نظر برای سرقت به امکانات ایمنی آن توجه می‌کنند. وجود درب‌های ضد سرقت، محافظ درب و محافظ پنجره می‌تواند خانه شما را از لیست بسیاری از سارقان خارج کند!

استفاده از ردیاب برای خودروهای پارک شده در خانه

در روزهای کرونایی و با توجه به وجود محدودیت تردد بین شهرها، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که برای مسافرت از لوازم حمل و نقل عمومی استفاده کنند. به این ترتیب مراقبت از خودرو پارک شده در خانه به یکی دیگر از دغدغه‌های اصلی افراد در هنگام مسافرت تبدیل شده است. پلیس و کارشناسان امنیتی استفاده از ردیاب خودرو را بهترین روش برای جلوگیری از سرقت خودروها می‌دانند. با استفاده از جی پی اس خودرو می‌توانید در هرزمانی و در هرمکانی به صورت آفلاین یا آنلاین از وضعیت خودرو خود با خبر شوید و در صورت سرقت محل دقیق آن را روی نقشه پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه توصیه می‌کنیم به بهترین سایت فروش ردیاب خودرو مراجعه کنید.

نصب دزدگیر در خانه؛ یکی از روش‌های محافظت از خانه

دزدگیر خانه یک سیستم امنیتی نسبتاً قدرتمند است که می‌تواند تا حد زیادی خیال شما را از بابت امنیت خانه راحت کند. این سیستم‌های امنیتی با استفاده از سنسورهای حرکتی، وجود سارقان را شناسایی می‌کنند و با پخش صدای هشدار دهنده و در مواردی تماس با مرکز پلیس، از سرقت وسایل منزل جلوگیری می‌کنند. با این حال، این سیستم‌ها نقاط ضعفی هم دارند. برای مثال ممکن است به دلیل حرکت حیوانات خانگی یا وجود اختلال در سنسورها با به صدا در آوردن آژیر مشکلاتی را برای شما ایجاد کنند.

۵ روش برای مراقبت از لوازم منزل و محافظت از خانه در هنگام مسافرت

ردیاب لوازم منزل؛ بهترین راه حل برای جلوگیری از سرقت وسایل خانه

ردیاب لوازم منزل یکی از جدیدترین روش‌های جلوگیری از سرقت وسایل خانه است. ردیاب‌ها یا همان جی پی اس ها با کمک سیستم جهانی جی پی اس می‌توانند محل دقیق اشیای خانه را به شما نشان دهند. اما این تنها کاربرد آن‌ها نیست. ردیاب‌ها با استفاده قابلیت شنود به شما این امکان را می‌دهند تا از راه دور وضعیت خانه خود را بررسی کنید و از امن بودن آن مطمئن شوید. همچنین یکی دیگر از روش‌های استفاده از ردیاب لوازم منزل، قرار دادن آن در جعبه جواهرات یا گاوصندوق‌های کوچک و ردیابی آن‌ها از راه دور است. این‌ها تنها بخشی از قابلیت‌های فوق العاده ردیابی لوازم خانه هستند. قیمت مناسب و کارایی فراوان این دستگاه‌های کوچک را به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل کرده است.

نصب دوربین امنیتی برای محافظت از خانه در هنگام سفر

یکی دیگر از راه حل‌های فوق العاده برای جلوگیری از سرقت لوازم منزل در هنگام سفر، استفاده از دوربین‌های مداربسته است. دوربین‌های مدار بسته، اگر قابلیت ارسال تصاویر آنلاین را داشته باشند، به شما این امکان را می‌دهند تا از راه دور نیز مراقب خانه خود باشید. معمولاً سارقان اگر متوجه وجود دوربین شوند قید سرقت خانه را می‌زنند. از طرفی وجود این دوربین‌ها بعد از سرقت نیز به پلیس کمک می‌کند تا سارقان را شناسایی و اموال سرقتی را زودتر پیدا کنند. البته سارقان حرفه‌ای راه حل مقابله با این روش را تا حد زیادی یاد گرفته‌اند. استفاده از ردیاب لوازم منزل در کنار نصب دوربین می‌تواند گزینه ایده آلی باشد.

۵ روش برای مراقبت از لوازم منزل و محافظت از خانه در هنگام مسافرت

چند نکته کم هزینه و مهم برای مراقبت از خانه در هنگام سفر

روش‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم همگی هزینه بر هستند. شما با سرمایه گذاری روی تأمین امنیت خانه خود در واقع از بروز هزینه‌های سنگین بعد از سرقت جلوگیری می‌کند. با این حال نکات کم هزینه و بدون هزینه دیگری نیز وجود دارد که رعایت آن‌ها در هنگام ترک خانه برای مسافرت بسیار مهم است:

· از دوستان، همسایه‌ها یا آشنایان خود بخواهید در هنگام مسافرت مواظب خانه شما باشند

· تا حد امکان در شبکه‌های اجتماعی در مورد مسافرت خود صحبت نکنید تا کسی متوجه خالی بودن خانه شما نشود.

· چراغ‌ها را روشن نگذارید! اگر می‌توانید از کسی بخواهید که شب‌ها چراغ‌های خانه شما را روشن و در روز خاموش کند. وجود چراغ‌های روشن در طول روز نشانه‌ای از خالی بودن خانه است! گزینه ایده آل در این موارد استفاده از چراغ‌های تایمری است.

· با استفاده از انواع ردیاب‌ها خیال خود را راحت کنید. شما می‌توانید با استفاده از ردیاب‌ها از خودرو و خانه خود محافظت کنید. همچنین ردیاب‌های شخصی در هنگام مسافرت از گم شدن کودکان شما جلوگیری می‌کنند. انواع دیگر ردیاب مانند ردیاب کشتی نیز برای سفرهای دریایی گزینه‌های ایده آلی هستند.

با خرید ردیاب لوازم منزل به بهترین شکل از خانه خود در هنگام سفر محافظت کنید

اگر قصد مسافرت دارید و نگران خانه، وسایل منزل و خودروی پارک شده خود هستید، بهترین راه حل برای شما استفاده از یک ردیاب کارآمد است. دزدگیر، دوربین و محافظ درب و پنجره همگی جزو وسایل امنیتی کاربردی هستند. اما نقاط ضعف‌هایی دارند که ردیاب می‌تواند آن‌ها را پوشش دهد. از طرفی قابلیت‌های ردیاب فقط در مکان یابی خلاصه نمی‌شود و از آن می‌توان برای شنود خانه یا محافظت شخصی در هنگام مسافرت نیز استفاده کرد. با توجه به این قابلیت‌های ویژه، توصیه می‌کنیم اگر قصد سفر دارید قبل از هرکاری برای تهیه ردیاب وسایل منزل، ردیاب خودرو یا ردیاب شخصی به سایت ایران رهیاب مراجعه کنید. ایران رهیاب به عنوان بزرگترین عرضه کننده انواع ردیاب در ایران بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499395