خدمات مرکز پزشکی خلیج فارس در روستای جی جیان جزیره قشم شبانه روزی شد

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: خدمات بخش اورژانس با هشت تخت در کنار داروخانه بیمارستان خلیج فارس قشم در روستایی جی جیان شبانه روزی شد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم :  مرتضی شیخ‌زاده  افزود: فعالیت مجدد این مرکز درمانی با موقعیت استراتژیکی که دارد دو اتفاق مهم را در جزیره قشم رقم زده است.

وی ادامه داد: این مرکز درمانی به دلیل قرارگرفتن در نقطه میانی جزیره قشم از نظر دسترسی همه ساکنان روستانشین، شرایط مناسبی دارد و با فراهم شدن تجهیزات و امکانات کامل، امکان ارایه خدمات در مسیر جاده‌ها و روستاها در دقایق و ساعات اولیه هرنوع حادثه را دارد.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تصریح کرد: با خرید یک دستگاه خودروی مجهز آمبولانس توسط این سازمان و فاصله کم این مرکز با فرودگاه، ظرفیت امنیتی و پشتیبانی فرودگاه قشم نیز عملا افزایش یافته است.

وی با تقدیر از خیران و مجموعه بهداشت و درمان در تجهیز و راه‌اندازی این مجموعه درمانی اظهار کرد: این بیمارستان از سوی سازمان منطقه آزاد در اختیار خیران منطقه قرار گرفت و با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و انتصاب یکی از پزشکان نخبه بومی جزیره قشم فعالیت مجدد خود را بصورت ۲۴ ساعته آغاز کرد.

شیخ‌زاده افزود: تمامی هزینه های مرتبط با راه اندازی اورژانس توسط خیرین پرداخت شده است و هزینه‌های پرسنل این مرکز درمانی توسط سازمان منطقه آزاد پرداخت می‌شود.

وی افزود: این بیمارستان با تعامل سمن‌های درمانی و سازمان‌های دولتی درگیر، نمونه موفقی از تعامل بخش دولتی و خصوصی به شمار می‌رود.

وی در پایان تاکید کرد: مرکز درمانی خلیج فارس روستای جی جیان یکی از بزرگترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات دیالیز به بیماران کلیوی در جنوب کشور است و تمامی خدمات قابل ارایه در این مرکز درمانی در چارچوب استانداردهای نظام پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور است و هیچ تفاوتی در نوع ارایه خدمات با سایر مراکز درمانی وجود ندارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =