ساخت مجتمع گردشگری در سد رودبار

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر میراث فرهنگی جهت انجام مطالعات طرح احداث مجتمع گردشگری سد رودبار در الیگودرز خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمد خدابخشی در این خصوص به خبرنگار خبرآنلاین گفت : باتوجه به اینکه حوزه گردشگری یکی از ظرفیتهای مستعد و  مهم استان لرستان می باشد ساخت یک مجتمع گردشگری در سد رودبار را در دستور کار قرار دادیم . 

وی افزود : طبیعت بکر و پتانسیل خدادادی و ظرفیت‌های گردشگری این منطقه را در تماس تلفنی که با وزیر میراث فرهنگی در میان گذاشتم خواستار انجام مطالعات این طرح گردشگری به جهت اشتغالزایی و ایجاد امکان گردشگری شدم . 

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر محترم با انجام مطالعات این طرح موافقت نموده اظهار کرد : خوشبختانه جناب مونسان طی دستوری که معاون خود در این حوزه دادند با انجام مطالعات طرح گردشگری رودبار موافقت کرده که مقدمات کار در دست انجام می باشد .

خدابخشی در پایان اظهار امیدواری کرد: باتوجه به اینکه خواستار انجام مطالعات طرح در اسرع وقت شدیم انشالله پس از پایان مطالعات و تصویب آن ، چگونگی ساخت این مجتمع حضور مردم حوزه انتخابیه اطلاع رسانی خواهیم کرد .

سد رودبار لرستان و نیروگاه آن بر روی رودخانه رودبار (از سرشاخه‌های شرقی حوزه آبگیر رودخانهدز) و در فاصله حدود ۱۰۰ کیلومتری جنوب شهرستان الیگودرز در استان لرستان واقع گردیده‌است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =