روایت نماینده روسیه از تغییر سیاست آمریکا در قبال ایران

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در توییتی استقبال واشنگتن از برگزاری کمیسیون مشترک برجام را "تاییدی بر تغییر اساسی موضع آمریکا" خواند.

به گزارش خبرآنلاین، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در توییتی نوشت: وزارت خارجه آمریکا از برگزاری نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام با مشارکت ایران و دیگر طرفین توافق هسته‌ای استقبال کرد. این تایید دیگری بر تغییر اساسی در موضع آمریکاست که باید به اقدامات عملی بدل گردد.

اولیانوف همچنین با اشاره به این طرح که "تمامی طرفین برجام باید مستقیم به مرحله نهایی بروند" گفت: این نیز یک گزینه است اما احتمالا پیش از آنکه همگی به سوی مرحله نهایی گام بردارند معقول است که بر گام‌های ابتدایی و ضروری توافق شود تا جو بسیار مطوب‌تری ایجاد شود و بتوان سریعا به مقصد - که اجرای کامل برجام توسط تمامی طرفین است - رسید.

 سرویس اقدامات خارجی اروپا روز گذشته اعلام کرد که نشست کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک به صورت مجازی در تاریخ دوم آوریل (امروز جمعه) برگزار می‌شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    0 0
    ما اصرار نداریم که امریکا به برجام برگرده. می گیم که باید به قطعنامه 2231 شورای امنیت احترام بگذاری و اجرای این قطعنامه تعهد همه دولت های امریکا باشد.