۲ نفر
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
بازی استقلال به این دلیل لغو شد

لغو دیدار صنعت نفت – استقلال از سوی سازمان لیگ حواشی را به دنبال داشت. باشگاه صنعت نفت به خصوص سرمربی این تیم به این تصمیم معترض شدند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سهیل مهدی – مسئول کمیته مسابقات در خصوص لغو این دیدار و اعتراضات صورت گرفته می گوید: بحث قرمز بودن شهر آبادان مطرح نیست بلکه در همین خوزستان مسابقات دیگر هم برگزار می‌شود. امروز نفت مسجد سلیمان در خوزستان میزبان نساجی مازندران است. اصلا بحث شهرها و استان‌های قرمز رنگ نیست. باشگاه‌ها پروتکل‌های بهداشتی را خیلی خوب اجرا کردند و از تمام آنها تشکر می‌کنم. به همین دلیل توانستیم بازی‌ها را با کمک پزشکان و ستاد کرونا مدیریت کردیم.  هفته گذشته باشگاه استقلال درخواستی ارسال و در آن موارد و پروتکل های بهداشتی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا اجرا شود گوشزد کرد. این پروتکل‌ها بسیار سختگیرانه است. سال گذشته هم در دیدار پرسپولیس و نساجی این اتفاق افتاد. باز هم می‌گویم بحث سفر به شهرهای قرمز نیست. باشگاه‌ها موظف هستند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داخلی خودمان به شهرهای مختلف بروند و بازی کنند. 

سهیل مهدی توضیح بیشتری در خصوص لغو این دیدار داد و گفت: ‌طبق پروتکل‌های داخلی،‌هر تیمی می‌تواند با استفاده از ۱۱ به اضافه ۵ بازیکنی که کرونا نداشته باشد در مسابقات شرکت کند، اما در لیگ قهرمانان آسیا حتی یک مورد ابتلا به کرونا آن هم در کشوری مثل عربستان و شهرهایی مثل ریاض و جده می‌تواند برای نمایندگان ایران مشکل‌ساز شود به همین دلیل ستاد کرونا تصمیم به تعویق بازی گرفت و این موضوع را به ما ابلاغ کرد. سازمان لیگ هم تاریخ مسابقه صنعت نفت و استقلال را تغییر داد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    18 11
    پس چرا سه نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان، امروز بازی دارند و بازی هایشان لغو نشد
    • نکته سنج IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      13 1
      مغز متفکر استقلال امروز بازی میکنه بازی بعدیش لغو شئه
    • DE ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      18 2
      اول گفتند وضعیت خوزستان قرمزه استقلال به انجا سفر نمیکنه بعد که بقیه تیم ها اعتراض کردند پس چرا ما را انجا فرستادید این بهانه را پیش کشیدند
    • DE ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      21 10
      چون استقلال تیم حکومتیه
    • DE ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      2 0
      پرسپلیس تو اوج کروننا رفت خوزستان
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    2 0
    عجب مسخره بازی شده دیگر حمایت همه جانبه تا این حد تابلو از فدراسیون فوتبال و وزارتخانه ورزش به نفع این تیم شکست خورده ندیده بودیم که امروز دیدیم کاش هرچه زودتر نتیجه این همه محبت های مالی و لطف های اینچنینی که در حق این تیم آرزو به دل می کنند به گرفتن یک جام ختم میشد تا دست از ظلم آشکار در حق سایر تیمها بردارند
  • محمدرضا IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    4 1
    برای اینکه استقلال تنها افتخارآور ایران در آسیاس.