اهداف و برنامه های شرکت توزیع برق استان سمنان اجرایی می شوند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در نشست شورای معاونین و مدیران و دیدار عیدانه، بر ارائه خدمات شایسته و مستمر با سرلوحه قرار دادن شعار سال تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سید محمد موسوی زاده به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها " اشاره کرد و گفت: کلیه برنامه ها، در راستای تحقق شعار سال و در حوزه ماموریت این شرکت، مبتنی بر اهداف صنعت برق در طی سال جاری اجرایی خواهند شد.

وی با بیان این که در سال گذشته، توفیقات بسیار مناسبی در حوزه اهداف و شاخص های صنعت برق در این شرکت محقق شده اظهار داشت: برای امسال نیز، می باید براساس حرکت برنامه ای، کلیه برنامه ها طرح ریزی، هدف گذاری و اجرایی شوند.

وی با عنوان این که سال جدید، سال گشایش در زمینه های مختلف به ویژه برای این شرکت محسوب می شود اضافه کرد: ایجاد فضای امیدآفرین و نشاط آفرین همراه با تلاش و مجاهدت و ارائه خدمات شایسته به مردم، برآیندهای مثبتی را برای جامعه دربرخواهد داشت.

وی به رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی در خدمات دهی به مشترکان برق تاکید نموده و خاطرنشان کرد: با توجه به وجود ویروس کرونا، در ارائه خدمات به مردم، کارکنان پرتلاش این شرکت، همواره پشتیبان مدافعین سلامت هستند و بدون وقفه و درنگ خدمات لازم به مردم ارائه شده و در این زمینه نیز می بایست با رعایت نکات بهداشتی، خدمات دهی به متقاضیان و مشترکین انجام شود.

وی با اظهار امیدواری مبنی بر این که سال نو، توام با سلامتی و تندرستی برای کلیه همکاران و خانواده های آنان باشد یادآور شد: موضوع ایمنی، مقوله بسیار مهمی است که بایستی در تمامی زمینه ها مدنظر قرار گیرد و این که روزانه ده ها عملیات در سطح شبکه و تاسیسات توزیع برق انجام می گیرد، لازم است در این زمینه، توجه کافی صورت گرفته تا از حوادث احتمالی پیشگیری شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =