صدور بیش از ۶۰ هزار دفترچه بیمه رایگان در سال گذشته

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت : در سال گذشته حدود ۶۰ هزار جلد دفترچه رایگان در چهار ماه پایان سال برای همشهریان عزیز صادر شده است.

 به گزارش خبرآنلاین لرستان ، شاهدخت فتحی بیرانوند گفت: در سال گذشته از ۱۸ آبان ماه تا پایان سال حدود ۶۰ هزار جلد دفترچه رایگان برای هم استانی ها صادر شده است.

وی ادامه داد: در این راستا حدود ۲۳ هزار و ۹۶۵ نفر از صندوق همگانی و ۳۵ هزار و۹۷۲ نفر از صندوق روستاییان، دفترچه رایگان بیمه سلامت دریافت کرده اند.

 مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان بیان کرد: در راستای خدمات رسانی به مردم و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا از ۱۸ آبان ماه سال گذشته دفترچه بیمه سلامت به صورت رایگان صادر خواهد شد.

برای افرادی که فاقد پوشش بیمه هستند، امکان ثبت نام و درخواست اولیه پوشش بیمه سلامت در صندوق های ایرانیان و سلامت همگانی فراهم شده است که می توانند در سامانه خدمت رسانی به بیمه شدگان به آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/isc بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان یکی از صندوق های نورد نظر  را انتخاب و ازمزایای آن بهره مند گردند.

وی اظهار کرد: افراد فاقد پوشش بیمه و افرادی که دفترچه آنها نیاز به تعویض دارند می توانند با مراجعه به سایت مذکور اقدام به دریافت دفترچه نمایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =