استانداری تهران: هیچ صفی برای خرید مرغ وجود ندارد

تسنیم نوشت: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به عرضه گسترده مرغ در تهران از عادی شدن شرایط بازار مرغ در تهران و عدم وجود صف برای خرید مرغ خبر داد.

حشمت الله عسگری با اشاره به بازدید از میادین سطح شهر در زمینه توزیع مرغ اظهار کرد: خوشبختانه با عرضه گسترده مرغ، بازار به شرایط عادی بازگشته و دیگر هیچ صفی برای خرید مرغ وجود ندارد.

وی ادامه داد: روز گذشته هزار و ۱۰۰ تُن مرغ وارد استان تهران شد و امروز نیز بالغ بر هزار و ۴۰۰ تُن مرغ وارد استان شده است که از این میزان ۳۰۰ تُن به شهرستان‌ها داده شده و ۳۰۰ تُن نیز به میادین سطح شهر داده شده و مابقی نیز حدود ۹۰۰ تُن در اختیار واحدهای صنفی سطح شهر تهران قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: در روزهای گذشته محدودیت داشتیم و برای هر واحد صنفی ۵۰۰ کیلوگرم تا یک تُن مرغ در نظر گرفته می‌شد که امروز به دلیل وفور مرغ کل محدودیت‌ها برداشته شد و هر واحد صنفی به هر میزان که مرغ بخواهد می‌تواند در میدان بهمن تحویل بگیرد.

وی تأکید کرد: پیش بینی شده در صورت مازاد، مرغ توسط دولت خریداری شود و منجمد شود. بر اساس گزارش‌ها و بازدید انجام شده امروز از سطح میادین شهر هیچ صفی در میادین نداریم و به این ترتیب بازار مرغ به حالت عادی بازگشته است.

۲۳۵۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1501322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =