ایسنا نوشت:

اسماعیل کوثری روز سه‌شنبه در جلسه حامیان ولایت، تصریح کرد: کار رزمندگان در جبهه جنگ راحت‌تر بود چون دشمن مشخص است اما امروز و آینده راه دشوار است و برای ادامه راه پشت سر ولایت باید بصیرت داشت. از دیدگاه الهی انسان ولایی باید تکلیف خود را انجام دهد نه این‌که برنامه نداشته باشد، نه! بلکه ببیند تکلیف چیست؟

وی با بیان این‌که آنچه مانع موفقیت ابرقدرت‌ها در مقابل نظام شده اخلاص امام (ره) و رهبری بوده است، خاطرنشان کرد: نمی‌گوییم این روسای جمهور خدمتی نکرده‌اند، ولی این‌که بگویند مجلس و رییس‌جمهور بعدی را انتخاب می‌کنیم، نباید اینطور باشد.

نماینده مردم تهران در ادامه به صحبت در موضوع جریان انحرافی پرداخت و گفت: کلیت قضیه این است که می‌گویند با توجه به توانمندی‌هایی که ما داریم، امروز باید بطور مستقیم با امام زمان (عج) ارتباط داشته باشیم و ولی فقیه در کنار قرار گیرد.

کوثری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری این قضایایی که در این مدت رخ داده است را مدیریت می‌کنند و ما نیز تا زمانی که دولت در راه خود حرکت می‌کند باید حمایت کنیم چراکه دولت جمهوری اسلامی است اما نباید چشم خود را به جریان انحرافی ببیندیم.

وی با اشاره به وقایع 25 بهمن سال گذشته، گفت: آمریکا می‌خواست بگوید که این کشوری که الگوی شما قرار گرفته خودش دچار مشکل است، اما موفق نشدند، سپس سراغ لبنان رفتند و با کمک سعد حریری خواستند مسائلی ایجاد کنند ولی آنجا هم پاتک خوردند.

وی همچنین گفت: آمریکا می‌خواست ارتباط ایران با غزه و حزب‌الله را از طریق سوریه قطع کند، اما موفق نشد و سرش به سنگ خورد.

کوثری یادآور شد: وزیر امور خارجه مصر برای رابطه با ایران پیغام داده است و تا یکی، دو ماه آینده به ایران می‌آیند و گذرگاه رفح نیز تا حد زیادی باز شده و اوضاع بهتر شده است. انقلابی که امام (ره) خالصانه آغاز کرد و رهبری آن را ادامه می‌دهند، طبق فرموده مقام معظم رهبری به کشورهای اروپایی نیز خواهد رسید.

وی در پایان تصریح کرد: دست دزدان خارجی را قطع کردیم و اکنون باید دست دزدان داخلی را نیز قطع کنیم و اینکه می‌بینیم رقم بودجه رفته رفته بالاتر می‌رود بخاطر قطع شدن همین دست‌هاست اما به این مقدار راضی نیستیم.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
    0 0
    ما مردم توي دهان جريان انحرافي و مخالفين كارگزراني دزد و غارتگر بيت المال دولت خواهيم زد و تمام فتنه گران را در انتخابات به خاك مليده خواهيم نمود.... شتر در خواب بيند پنبه دانه خواهيم زد
  • بهروز IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
    0 0
    این که بگوئیم کاررزمندگان اسانبوده چون دشمن روبرو بوده غلط است چون در جبهه هاهم دشمن در جهات مختلف بود ورزمنده میبایست درهمه جهت هوشیار باشداما کار اقایان امروز این است که رزمندگان را به ترفند های مختلف به حاشیه رانده ومیدان داری میکنند