سید مهدی سجادی، رییس اتحادیه گرمابه داران، سونا و ماساژ تهران در کافه خبر حضور پیدا کرد و به بررسی آخرین وضعیت اتحادیه تحت مدیریت خود پرداخت.

او مشکل این روز های واحد های صنفی گرمابه دار را افزایش قیمت حامل های انرژی عنوان کرد و گفت: « پس از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها قیمت حامل های انرژی افزایش پیدا کرد و این افزایش قیمت واحد های تحت نظارت ما را با مشکل مواجه کرده است. »

سجادی ادامه داد: « به جرات می توانم بگویم ما صنفی هستیم که از هر 3 حامل انرژی یعنی آب، برق و گاز استفاده می کنیم و دولت باید به ما کمک کند چرا که به طور مثال در حال حاضر قبض آب و گاز حدود 10 برابر افزایش پیدا کرده است. با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از شهروندان در محل سکونت خود حمام دارند و مراجعه به گرمابه زیاد نیست دولت باید برای حمایت از همین واحد های باقی مانده هر چه سریع تر اقدام کند. »

رییس اتحادیه گرمابه داران، سونا و ماساژ تهران با اعتقاد بر اینکه در حال حاضر گرمابه داران به کم در آمد ترین مردم شهر خدمات ارائه می دهند گفت: « طی روز های گذشته خبر هایی شنیدم مبنی بر اینکه احتمال دارد  قیمت حامل های انرژی را حدود 30 درصد برای ما کم کنند اما تا کنون به صورت مکتوب هیچ چیز به ما ابلاغ نشده است. »

 او افزود: « پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها از تعداد اندک واحد های صنفی گرمابه دار باقی مانده که 190 واحد است، حدود 9 عدد از آنها واحد های صنفی خودشان را تعطیل کردند چرا که ادامه این روند ضرر هنگفتی را برای آنان به دنبال داشت. »

/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • .... IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
    0 0
    عالی بودددددددددددددددددددد
  • بدون نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۳
    0 0
    اصلا مگه فقط مردم شهر میرن حموم عمومی؟! مسافرایی که هتل نمیرن رو فراموش نکنید.