رییس اتحادیه گرمابه داران، سونا و ماساژ اعتقاد دارد سازمان تربیت بدنی به اتحادیه اجازه نمی دهد بر عملکرد سونا ها نظارت کند و خود سازمان بر این باور است که سیستم را کنترل می کند ولی قانون این را منع کرده است.

سید مهدی سجادی، رییس اتحادیه گرمابه داران، سونا و ماساژ تهران که در کافه حضور پیدا کرده بود گفت: « تشکیل سونا کنار استخر غیر قانونی نیست اما نظارت آن باید بر عهده اتحادیه باشد. البته تاسیس سونا کنار استخر که سازمان تربیت بدنی بر آنها نظارت دارد هم بدون اجازه صورت می گیرد که غیر قانونی است. »

او در بخش دیگری از گفته های خود در رابطه با شرایط گرمابه داران پس از هدفمند کردن یارانه ها گفت: « واحد های گرمابه دار پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها با افزایش قیمت حامل های انرژی  واقعا توان اداره نداشتند به همین دلیل به صورت غیر قانونی نرخ استفاده  از گرمابه را افزایش داده اند. »

سجادی افزود: « ما به صورت غیر قانونی قیمت خدمات خود را از 1600 تومان به 2000 تومان افزایش دادیم. یعنی 400 تومان افزایش قیمت دادیم. گرمابه داران به پایین ترین مردم این جامعه در حال خدمت رسانی هستند و فقط توقع دارند  تعرفه آب و برق و گاز برای آنان گران نشود. »

او در پاسخ به این سوال که نگران برخورد مسئولان وزارت بازرگانی به دنبال افزایش قیمت 400 تومانی هستید یا خیر گفت: « هنوز برخی هستند که انصاف دارند مانند مسئول بازررسی اصناف. من نامه ای برای ایشان نوشتم که وضعیت ما وخیم است و ما را ندید بگیرید. »    

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =