حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی​مقدم صبح یکشنبه مهمان کافه خبر خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی به کافه خبر می​آید تا درباره نحوه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه​ها، انتقادات برخی نمایندگان به اجرای این قانون، تغییرات اعمال شده برای سال 90 و افق پیش روی آن پاسخگوی سوالات خبرآنلاین باشد.

مصباحی​مقدم عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز است که پیش از این سخنگوی این تشکل روحانی پرسابقه را نیز برعهده داشته است.

تحلیل فضای سیاسی کشور و برآوردی از تغییرات حزبی و گروهی در آستانه انتخابات مجلس نهم و ریاست جمهوری یازدهم، از دیگر موضوعاتی است که با این روحانی 60 ساله که سوابق سیاسی و مبارزاتی بسیاری از قبل از انقلاب تا کنون دارد، در میان خواهیم گذاشت.

کاربران محترم خبرآنلاین، چنانچه از این نماینده مردم تهران در مجلس سوالاتی دارند می​توانند تا ساعت 9:00 صبح یکشنبه در بخش کامنت​های این خبر، آن را درج کنند تا با وی در میان بگذاریم.

/2729

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۴
    0 0
    چرا مجلس در مورد اجرای نادرست طرح هدفمند کردن یارانه ها توسط دولت کوتاه می آید.بخدا قسم تورم وگرانی کمر مردم داره میشکند
  • بدون نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۴
    0 0
    نظرتان در خصوص برخي قياس ها ميان آقاي احمدي نژاد و بني صدر چيست؟ برخي معتقدند اگر ولايت ناپذيري يک اقدام ناپسند است که به خاطر آن چهره هايي چون کروبي و موسوي طرد ميشوند يا هاشمي بي بصيرت خوانده ميشود، بايد همين رويکرد هم نسبت به احمدي نژاد وجود داشته باشد. نظر شما چيست؟ .
  • بدون نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۴
    0 0
    جامعه روحانيت مبارز در مورد اتهامات وارده به آقاي هاشمي سکوت کرد. اين سکوت چقدر ادامه خواهد يافت؟
  • بدون نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۴
    0 0
    پس از تشکيل کميته سه نفره از سوي رئيس​جمهور براي ايجاد اتحاد در انتخابات آتي، به نظرتان محوريت جامعتين در اين زمينه چقدر مورد توجه گروههاي سياسي اصولگرا قرار مي گيرد؟
  • بدون نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۴
    0 0
    فعاليت​هاي جريان انحرافي چه تاثيري بر احترام به شيوخ و بزرگان سياسي در جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين خواهد گذاشت؟ جامعتين جز اعلام خطر در برابر اين جريان انحرافي چه اقدام عملي اي مي توانند انجام دهند؟
  • كارمندي از زنجان IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۵
    0 0
    سلام،با آزاد شدن قيمت نان آنچه كه عيان است كاهش كيفيت آن شده و مردم چاره‌اي جز خريد آن را ندارند . اما مجبورند بخشي از نان راكه خوب پخته نشده يا سوخته را استفاده كنند آيا اين صرفه جويي و استفاده بهينه محصوب مي‌شود.
  • مرادي IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۵
    0 0
    با عرض سلام واحترام بخشنامه صندوق توسعه ملي جهت پرداخت تسهيلات ارزي به سرمايه گذاران توليدي كه به بانكهاابلاغ مي شود