۰ نفر
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
انتخاب‌های ناشیانه آقای مدیر

انتصاب‌های انجام شده در فدراسیون فوتبال باعث ایجاد حاشیه‌های زیادی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛از زمانی که شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شده است انتخاب هایی کرده که تعجب افکار عمومی،به خصوص فوتبالدوستان را به همراه داشته است.

پس از معرفی شهره موسوی به عنوان نایب رییس بانوان،عزیزی خادم،محمود رضایی را به عنوان مدیر رسانه ای تیم ملی معرفی کرد.مستند ساز تیم ملی که انتخابش واکنش هایی زیادی را به همراه داشت.

حاشیه های این انتخاب ها در حال فروکشیدن بود که انتخاب سرپرست تیم ملی بزرگسالان یک بار دیگر فدراسیون فوتبال را به صدر اخبار فرستاد.مجتبی خورشیدی سرپرست جدید تیم ملی است و انتخابش حاشیه های زیادی را به همراه داشته است.

ما از شما کاربران خبرآنلاین خواستیم تا نظرات خود را در این باره برای ما بنویسد که  در ادامه به بعضی از آنها نگاه خواهیم انداخت.

  • به نظرم انتصاب های فوتبالی هنوز در سایه منابع قدرت و ارتباطات قبیله ای صورت می گیرد چون اگر جنین نبود باید افراد متخصص در مصادر امور گماشته می شدند اگر چنین نیست پس یک جای کار ایراد دارد.
  • زمانی که لابی گری ها و قول و قرار پست و هوای اونهایی که باید بهش رای بدن رو داشته باشه و رانت بده باعث انتخاب افرادی مثل خورشیدی و شهره موسوی و ... هم میشه ! به هر حال عزیزی خادم دوست داشته رئیس بشه و باید هزینه بده و این هزینه یعنی مهره های افرادی که بهش رای دادن رو تو فدراسیون بچینه و یک مدیر سفارشی باشه . تحویل بگیرن عزیزانی که میگفتن انتخاب خوبیه ! باید سیاسی باشه ! .... با این آقا دورانی بدتر از تاج و کفاشیان رو تجربه خواهیم کرد و عده زیادی بعد این فدراسیون می بینید وضع مالیشون از این رو به اون رو شده.
  • همین جوری با اتوبوس دارند نفر می آوردند و پست حساس بهشون میدهند این سرپرست تیم ملی زمین خاکی هم سرپرستی بهش نمی دهند چطوری اومده تیم ملی ؟!!!

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =