خدمات پزشکی به ۵۰۰مددجوی زندان مرکزی قزوین ارائه شد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: باحضور جهادگران سلامت بیش از ۵۰۰تن از مددجویان زندان مرکزی قزوین خدمات پزشکی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی فولیان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین متشکل از ۵۰دندانپزشک، به مدت ۱۰روز در زندان مرکزی قزوین حضور پیدا کرده و اقدام به  معاینه، کشیدن دندان، عصب کشی، ترمیم دندان کردند و با تلاش این گروه به‌صورت رایگان به  ۵۰۰نفر از زندانیان و خانواده هایشان خدمات دندانپزشکی ارائه شد.

فولیان اظهار کرد: اقدام ارزشمند این گروه جهادی در کمک و مساعدت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان زندان که  به  هر دلیل دچار جرایم و آسیب اجتماعی شده اند، جلوه ایثار، جهاد و تفکرانقلابی، تحولی و تأسی از بزرگان دین خداباوری و اخلاص است.

او تصریح کرد:  ما برای برون رفت از مشکلات کشور به این گونه حرکت های جهشی و جهادی نیاز داریم. اگر می خواهیم سرمایه های اجتماعی را حفظ کنیم واگر می خواهیم کشور از تمامی جهات توسعه پیدا کند نیازمند روحیه جهادی و انقلابی هستیم.

فولیان ادامه داد: گروه های جهادی امروزی می توانند با یک سازماندهی درست باعنوان جهاد سازندگی شکل جدیدی پیدا کنند و بسیاری از کارهای ناشدنی را در کشور انجام دهند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین ضمن بیان اینکه این گونه اقدامات جهادی باید مستمر باشد بیان کرد: نقش ارزشمند گروه های جهادی و سازمان های مردم نهاد و ارتباط آنها با دستگاه قضایی در دوره تحول در دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهاد های مردمی با قوه قضاییه که بهمن ماه ۱۳۹۸ توسط ریاست معظم قوه قضاییه ابلاغ و تبیین شده و یکی از اولویت ها در حوزه پیشگیری از جرم و اصلاح و باز اجتماعی شدن مجرمان و حقوق عامه استفاده از این ظرفیت مهم گروه های جهادی است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =