۰ نفر
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
استقبال سازمان ملل از نشست وین

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان ملل با استقبال از آغاز رایزنی‌ها درباره توافق هسته‌ای گفت که این، گام نخست در مسیری صحیح است.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل درباره واکنش دبیرکل این سازمان به دیدارهای کمیسیون مشترک برجام که این روزها در پایتخت اتریش در حال برگزاری است، گفت: ما از تمام تلاش های طرف های برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) برای انجام یک گفت وگوی سازنده حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم که برگزاری این نشست ها اولین گامی باشد که در مسیری درست برداشته می شود. سازمان ملل از برجام حمایت می کند. برجام یک توافق چند جانبه مهم است که امیدواریم به مسیر خود بازگردد.

به گزارش ایسنا، دور اول گفت وگوها میان ایران و ۱+۴ در قالب کمیسیون مشترک با هدف رفع موانع اجرای برجام و برداشته شدن تحریم های ایران روز گذشته در وین برگزار شد که به گفته معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سازنده بوده است.

312 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامک نراقی اصل IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    0 0
    برای چه یک دنده گی میکنید و مثل بچه که قهر میکنند لوس بازی در میآورید و با آمریکا رودررو مذاکره نمیکنند ؟ الان زمان قدیم و زمان قبل مصدق نیستش و مردم بی سواد نیستند که بخواهد آمریکا نفت ایران را غارت بکند و بخاطر هسته ای که فعلا تا به الان مردم بهره ای از هسته نبردند و نیروگاه بوشهر چیزی نشده فرسوده شده و نیاز به بازسازی دارد واقعا که ، به بچه کوچک بگی شک میکنه که نیروگاه بوشهر سودی نداده شروع کرده به خرج در آوردن ، پس بخاطر هسته ای اینقدر مردم را با تحریم ها و گرانی مجبور نکنید و هر چه زودتر با آمریکا به توافق برسید و مابقی کشورها رو بی خیال شوید ، تنها مذاکره با آمریکا بهتر از مذاکره به اروپا هستش . و دیدید که اروپا کاره ای نیستش تا وقتی که آمریکا تحریمها را برندارد ، اروپا کاری نمیتواند بکند.