‍ توسعه همکاری مشترک راهداری و پزشکی قانونی لرستان در تحلیل تصادفات جاده ای

نشست هم اندیشی مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پزشکی قانونی لرستان با هدف بررسی و ارائه راهکار مناسب در جهت دریافت اطلاعات مورد نیاز کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی و آمار متوفیان ناشی از تصادفات جاده ای و تحلیل آمار تصادفات برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این جلسه که در محل دفتر مدیرکل پزشکی قانونی استان برگزار شد، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با قدردانی از همکاری پزشکی قانونی خواستار رفع موانع و تهیه و ارائه آمار متوفیان ناشی از تصادفات جاده ای برابر جزئیات مورد نیاز کمیسیون، از سوی پزشکی قانونی گردید و گفت: در اختیار داشتن آمار صحیح متوفیان در شناسایی نقاط پرتصادف و برنامه ریزی جهت رفع این نقاط و در عین حال کاهش سوانح جاده ای استان بسیار موثر است.

نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی استان نیز درخصوص رفع موانع و ارسال اطلاعات مورد نیاز دبیرخانه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان قول مساعد داد.

گفتنی است، معاونان حمل و نقل و راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و معاون پشتیبانی پزشکی قانونی استان نیز در این جلسه حضور داشتند که مقرر شد معاونت پشتیبانی پزشکی قانونی در قالب تفاهم نامه ای نسبت به تهیه و ارسال آمار مورد نیاز کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل اهتمام ورزد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =