۰ نفر
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
قیمت کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری ژاپنی

با ما همراه شوید تا بیشتر با قیمت کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری ژاپنی بالن گاز آشنا شوید.

مقدمه

با ما همراه باشید تا در خصوص قیمت کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری ژاپنی بالن گاز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

  • کپسول های اکسیژن چهل لیتری ژاپنی حاوی چه گازهای هستند؟
  • ویژگی های کپسول های اکسیژن چهل لیتری ژاپنی را نام ببرید؟
  • نکاتی که در زمان خرید این کپسول ها باید به آن توجه نمایم را ذکر کنید؟
  • رنگ های موجود در کپسول های اکسیژن چهل لیتری ژاپنی بیانگر چیست؟
  • عوامل تاثیرگذار در قیمت کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری ژاپنی را بیان کنید؟

کپسول اکسیژن چهل لیتری ژاپنی

کلیه کپسول های گازی چهل لیتری مدل ژاپن به شکل نو در رنگ های متنوع و به شکل شارژ شده از طریق گازهای آرگون، CO۲، اکسیژن، آرگون، گاز کربنیک و اینکه فاقد شارژ به همراه پروانه های استاندارد ایران و همچنین سرتیفیکیت های مورد قبول سازمان استاندارد ایران در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. این سری از سیلندرهای اکسیژن دارای کاربردهای متعددی است که شامل:

  • یکی از اصلی ترین کاربردهای کپسول های گازی اکسیژن چهل لیتری (طرح ژاپن) میتوان به بکارگیری در صنعت گاز، نفت و همچنین پتروشیمی متذکر شد.
  • استحقاق پالت و یا سری کردن آنها و همچنین بهرمندی در کارخانه ها به منظور نگهداری و اندوخته کردن گازهای متعدد است. بایستی خاطر نشان شویم که کپسول های کاربردی به منظور سری و یا پالت بندی باید دارای استانداردهای ویژه باشند.
  • از این کپسول های فوق میتوان به منظور شارژ گازهای اکسیژن جهت استنشاق بیماران در مراکز درمانی همچون درمانگاه ها و همچنین بیمارستان نیز استفاده نمود.
  • یکی دیگر از مصارف کاربردی کپسول اکسیژن چهل لیتری ژاپنی را در تولیدات صنعتی، صافکاری و همچنین ساختمان سازی میتوان نام برد.

ویژگی کپسول اکسیژن ژاپنی چهل لیتری

بهتر است بدانید که تولیدکنندگان این محصولات برای ساخت بدنه این کپسول ها از جنس فولاد استفاده کرده اند که دارای مقاومت زیاد و همچنین استحکام بسیار بالایی در مقابل ضربه ها و صدماتی که به آنها وارد می شود داراست. وزن این کپسول ها چهل و چهار کیلوگرم است و اغلب به رنگ مشکی ارائه می گردد. قطر این سیلندرها دویست و سی و دو میلی متر بوده است که از ارتفاع هزار و صد و هفتاد میلی متری نیز تشکیل شده است. از لحاظ فشار کاری این کپسول ها دارای صد و پنجاه بار و همچنین فشار آزمون دویست و پنجاه بار نیز هستند. مشخصه های بیان شده میتواند بر روی قیمت کپسول اکسیژن ژاپنی ۴۰ لیتری تاثیرگذار باشد. به این ترتیب نوعی دیگر از این سیلندرهای اکسیژن در بازار موجود است که به شکل کوله آلومینیوم هستند که قابلیت حمل و نقل داشته و جهت بیمارانی که با مشکلات تنفسی همراه هستند بسیار کاربردی است. این کپسول ها از ماسک دهنی و همچنین آلیاژ آلومینیومی و رگلاتور تشکیل شده اند که جهت بهره مندی از آنها بایستی از آچارهای ویژه باز و بسته نمایم. کپسول های فوق دارای کوله های مخصوصی هستند که جابجایی از طریق آنها به آسانی صورت می گیرد.

در ادامه مطلب قیمت کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری اکسیژن باید بیان کنیم که:

یکی از مشخصه های اصلی اکسیژن «درصد خلوص» آنهاست، به دلیل اینکه براساس آن کاربرد سیلندر اکسیژن تعیین می گردد. یا به عبارتی زمانی که سیلندر اکسیژن را تهیه می نماید بایستی به میزان درصد خلوص آنها بسیار دقت نماید و علاوه براین درخور نوع کار خود کپسول مورد نیاز را تعیین نماید. یکی از اصلی ترین کارایی سیلندرهای اکسیژن میتوان به استفاده در امور آزمایشگاهی اشاره کرد. به این ترتیب در مواردی که این سیلندرهای را جهت کاربردهای آزمایشگاهی تهیه می نماید بایستی به مقدار خلوص آنها به دقت توجه نماید به دلیل اینکه جهت بهره مندی در این امر بایستی سیلندر اکسیژن ما دارای خلوص (۹۹.۹۹۹) درصد باشد.

نکته حائز اهمیت این است که سیلندرهای دارای خلوص( ۹۹.۹۹%) با سیلندرهای که در بردارنده خلوص (۹۹.۹۹۹ %) هستند با یکدیگر متغیر بوده و هر کدام از آنها جهت اعمال امور به خصوصی استفاده می شوند.

قیمت کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری ژاپنی

نکاتی که در زمان خرید کپسول چهل لیتری ژاپنی بایستی به آن توجه نمایم

  • بهتر است که در زمان خرید این سری از کپسول ها به اطلاعاتی که روی آنها حک شده است به دقت توجه نمایم.
  • کلیه بخش های بدنه سیلندر را با دقت مشاهده نمایم و در صورت برخورد با جای جوش و یا برش و همچنین ترک از خرید آنها خودداری نمایم.
  • در زمان خرید این کپسول ها بایستی کلاهک را به همراه آنها تهیه نمایم به دلیل اینکه یکی از مهمترین و در عین حال ایمن ترین ابزارها جهت محافظت از شیر کپسول همین کلاهک ها به حساب می آیند.

رنگ های مخصوص کپسول های اکسیژن چهل لیتری ژاپنی

از نظر رنگ اکثر کپسول های چهل لیتری به رنگ مشکی هستند و همچنین تعداد اندکی از آنها نیز دارای رنگ آبی و یا سفید هستند که جهت مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. البته باید خاطر نشان شویم که از کپسول های به رنگ مشکی نیز در مراکز درمانی هم استفاده می نمایند اما بایستی کلیه نکات ایمنی پیش از مصرف آنها را به طور کامل رعایت نمایم. بکارگیری از سیلندرها براساس رنگ از استانداردهای هر مرکز به حساب می آید. در کسپول بر مبنای نوع گاز و همچنین امکان بهره مندی از آنها تولید کنندگان این سری از محصولات از رنگ های متنوعی استفاده نموده اند. بکارگیری از این رنگها از لحاظ های استاندارد و همچنین روحی برای بیماران اثرات مثبتی را نیز به همراه دارد. رنگ آبی به معنای رنگ استاندارد اکسیژن و همچنین رنگ سفید مختص به بیماران دارای مشکلات تنفسی در نظر گرفته می شود.

بنابراین براساس استقامت و همچنین فعالیت های وسیع در عرصه کپسول تولیدکنندگان سعی کرده اند که کلیه اندازه ها را با توجه به رنگ و دیگر موارد تامین و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. باید متذکر شویم تمامی این عوامل در کنار هم بر روی قیمت کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری ژاپنی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

عوامل تاثیرگذار در قیمت کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری ژاپنی

قیمت این سری از کپسول های اکسیژن به عوامل متعددی بستگی دارد که عبارتند از:

  • یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری ژاپنی را میتوان به کیفیت و مرغوبیت کپسول اشاره کرد.
  • از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این سیلندرها بایستی به شرکت سازنده آنها متذکر شد.
  • این سری از سیلندرها جهت مصارف متعدد استفاده می شود که نوع آنها بر روی قیمت کپسول ها اثرگذار است.

نتیجه گیری

امروزه از کپسول های اکسیژن ژاپنی چهل لیتری در مصارف مختلف همچون صنعتی، خانگی، آزمایشگاهی و همچنین بیمارستانی استفاده می نمایند.

منبع:بالن گاز

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502390