برخورد با ۵۱۰ نفر متخلف محیط‌زیستی در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل حفاظت محیط‌زیست چهار محال و بختیاری گفت: سال گذشته، مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست استان با ۴۱۸ مورد تخلف زیست‌محیطی برخورد و ۵۱۰ متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از رکابط عمومی حفاظت محیط‌زیست استان ، شهرام احمدی با اعلام این خبر گفت: آمار تخلفات کشف و ثبت شده توسط یگان حفاظت محیط‌زیست شامل شکار و صید غیرمجاز، تصرف اراضی ملی و زمین‌خواری، قاچاق چوب و بوته کنی است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته، مأموران یگان حفاظت محیط زیست با ۳۳۱ مورد شکار و صید غیرمجاز برخورد کردند و از این متخلفان ۳۰ قبضه سلاح غیرمجاز و ۸۱ قبضه سلاح مجاز و ۴۳۳۴ عدد ادوات و وسایل صید و شکار کشف و ضبط شده است.

احمدی افزود: در سال ۱۳۹۹، با انجام گشت‌زنی‌های شبانه روزی مستمر و اقدامات پیشگیرانه در مناطق حفاظت شده و آزاد استان، از ۳۹ مورد شروع به شکار غیر مجاز جلوگیری شده و نیز ۱۸۴ مورد اخطاریه‌های زیست‌محیطی صادر شده است.
 
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان چهارمحال و بختیاری، از دوستداران محیط‌زیست خواست هرگونه تخلفات زیست‌محیطی را به سامانه ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =