۰ نفر
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
اجاره ویلا در شهرک دریاکنار بابلسر

اگر به دنبال اجاره ویلا هستید توصیه می‌کنیم فرصت اجاره ویلا دریاکنار را از دست ندهید. شهرک دریاکنار یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین مکان‌های گردشگری و تفریحی در قسمت شمال ایران است. قدمت این شهرک به دهه‌ی ۴۰ شمسی در دوران محمدرضا شاه پهلوی بر می‌گردد.

این شهرک در مسیر بابلسر به فریدونکنار واقع شده است و بیشترین نوار ساحلی را به خود اختصاص داده است. جاده‌های هراز، کناره و فیروزکوه امکان دسترسی به این شهرک زیبا را فراهم می‌کنند.

سفر به دریاکنار

اگر تا به حال به شمال ایران سفر نکرده‌اید یا از سفر به اماکن گردشگری تکراری و دیدن سواحل آلوده و شلوغ خسته شده‌اید، توصیه‌ی ما برای داشتن سفری هیجان انگیز و پر خاطره به شمال ایران همراه با شنیدن صدای گوش نواز آب، آرامش و سکوت دریا، دیدن جنگل‌های انبوه از درختان سر به آسمان کشیده و قدم زدن در فضای سبز و ناب جنگلی، اجاره ویلا بابلسر دریاکنار است. دیگر لازم نیست تجربه‌ی زندگی در یک ویلای ساحلی با تماشای منظره‌ای زیبا از رشته‌کوه‌های البرز را آرزو کنید. این همان چیزی است که با سفر به بابلسر و اجاره ویلا دریاکنار تجربه خواهید کرد.

اجاره ویلا در شهرک دریاکنار

طراحی بسیار حرفه‌ای ویلاها، فضای سبز بسیار زیبا و همچنین مجاورت با دریای خزر از جمله جذابیت‌های این منطقه برای سفر است. اگر به دنبال یک سفر خانوادگی به یاد ماندنی در تعطیلات خود هستید، فرصت اجاره ویلا دریاکنار برای داشتن یک ورزش صبحگاهی دلچسب، تماشای غروب دل انگیز خورشید در کنار ساحل زیبای دریاکنار، قدم زدن در سواحل شنی، شنا در سواحل اختصاصی و یک دورهمی یا قرار عاشقانه در رستوران‌های ساحلی دریاکنار را از دست ندهید.

امکان شنا برای بانوان در دریاکنار

از جمله نکات مهم این شهرک، امکان شنا برای بانوان است. این شهرک از ۱۹ خیابان تشکیل شده است. خیابان‌های ششم و هفدهم به سواحل مخصوص شنا شهرت دارند و مجهز به غریق نجات هستند. خیابان هفدهم به طور اختصاصی برای بانوان در نظر گرفته شده است و خیابان ششم متعلق به آقایان است؛ بنابراین بانوان به راحتی می‌توانند با اجاره ویلا دریاکنار از شنا و آفتاب گرفتن در سواحل دریاکنار لذت برده و با خیالی آسوده روز خود را سپری کنند.

در این شهرک کلیه امکانات رفاهی تعبیه شده است؛ بنابراین دسترسی به رستوران، کافه و مغازه‌ها به منظور تهیه مایحتاج سفر به راحتی امکان‌پذیر است.

امنیت ویلاها در شهرک دریاکنار

لازم به ذکر است این شهرک یک شهرک خصوصی است و ورود برای عموم آزاد نیست. تنها کسانی که صاحب ویلا هستند و دارای کارت عبور می‌باشند یا مهمانان و همراهان آن‌ها اجازه تردد خواهند داشت. اما نگران نباشید، شما هم با اجاره ویلا دریاکنار در این شهرک زیبا می‌توانید از امکانات و زیبایی‌های آن استفاده کنید. صاحبان ویلا و دارای کارت تردد، از درب شماره یک وارد و خارج می‌شوند و صاحبان کارت مهمان، از درب شماره دو اجازه‌ی تردد دارند. تمامی ورودی و خروجی‌ها به صورت ۲۴ ساعته توسط نگهبان کنترل می‌شود و امنیت فضای داخلی هم با استفاده از ماشین گشت توسط نگهبانان انجام می‌شود.  

این شهرک به دلیل برخورداری از طبیعت بکر و دست نخورده، آب و هوای معتدل و مرطوب، سواحل بسیار زیبا و تکرارنشدنی و اقلیم جنگلی و سبز خود، به یکی از قطب‌های توریستی و گردشگری در استان مازندران تبدیل شده است. اجاره ویلا دریاکنار در دهه‌های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

اجاره ویلا در شهرک دریاکنار بابلسر

موقعیت جغرافیایی شهرک دریاکنار

این شهرک در ۵ کیلومتری شهر بابلسر واقع شده است و شما می‌توانید با اجاره ویلا دریاکنار از جاذبه‌های گردشگری، مذهبی و زیبایی‌های بابلسر همچون قایق رانی در رودخانه و بازدید از آرامگاه دیدنی امامزاده ابراهیم استفاده کنید. تمام امور مربوط به ساکنین این شهرک تحت نظر و کنترل شهر بابلسر می‌باشد؛ بنابراین این شهرک از هر نظر تأیید شده و معتبر است. در واقع یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های اصیل به شمار می‌آید. این شهرک از نظر امنیت و وضعیت تردد بسیار عالی می‌باشد؛ بنابراین نگران تردد در هر ساعت از شبانه روز در خیابان‌های این شهرک زیبا نباشید.

امکانات ویلاها در شهرک دریاکنار

ویلاهای واقع در این شهرک دارای متراژهای متفاوت هستند و از بهترین معماری و امکانات برخوردارند. وجود سیستم تهویه و سیستم امنیت از ویژگی‌های مهم این ویلاهاست. دارای محوطه‌های بسیار زیبا و بهترین دکوراسیون خارجی و داخلی می‌باشند و تنها با یک بار اجاره ویلا دریاکنار و سفر به این شهرک، مسافر همیشگی آن خواهید بود.

اجاره ویلا در شهرک دریاکنار بابلسر

بهترین سایت برای اجاره ویلا در شهرک دریاکنار

برای اجاره ویلا دریا کنار می‌توانید با مراجعه به سایت ویلایار بهترین و به روزترین ویلاهای واقع در شهرک را مشاهده و با بررسی عکس‌ها و امکانات ویلاهای ثبت شده، ویلای مورد نظرتان را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است، سایت ویلایار کاملاً بدون واسطه می‌باشد و شما مستقیماً و با پرداخت هزینه‌ی کمتر، زندگی در بهترین شهرک ساحلی گردشگری و توریستی واقع در شمال کشور را تجربه خواهید کرد.

امید است پس از مطالعه‌ی این مقاله، با صرف وقت و توجه کافی، سفر خوب و خاطره انگیزی داشته باشید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503236