فرمان رهبر کره شمالی برای خلاصی مردم از قحطی و گرسنگی

ایسنا نوشت: رسانه‌های کره شمالی گزارش دادند، رهبری این کشور از حزب حاکم خواست تا برای خلاصی و رهایی مردم از مشکلات اقتصادی به مبارزه سخت با قحطی و گرسنگی یا "رویکرد سخت" بپردازند.

 به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی به تمامی اعضای حزب حاکم این کشور هشدار داد تا خودشان را برای موانع و مشکلاتی که پیشروست، آماده کنند و به دوره‌ای از قحطی و گرسنگی در دهه ۱۹۹۰ اشاره کرد که در آن زمان کره شمالی از قحطی و گرسنگی شدید و گسترده در سراسر کشور رنج برد.

رهبر کره شمالی در جمع اعضای حزب حاکم همچنین گفت: از تمامی اعضای حزب کارگران کره شمالی شامل کمیته مرکزی می‌خواهم تا برای خلاصی مردم از مشکلات و سختی‌ها خود را برای یک "رویکرد سخت" آماده کنند.

وی افزود: حزب ما هرگز انتظارش را نداشت که یکبار دیگر این فرصت مغتنم را برای پیمودن راهی برای نجات و رهایی مردم و تحقق هدف و آرمان‌های بزرگ آنها برای ساختن سوسیالیسم و کمونیسم به دست بیاورد.

رهبر کره شمالی ۱۰ وظیفه و مسئولیت اصلی را برای بخش‌های مختلف حزب حاکم در نظر گرفته و به آنها تاکید کرده تا با صبر و حوصله به آموزش اعضایشان بپردازند تا آنها برای وفاداری به حزب مبارزه کنند.

در جریان کارزار مقابله با قحطی در کره شمالی در دهه ۹۰ میلادی، استفاده از واژه‌های "قحطی و گرسنگی" ممنوع شد چون نشان دهنده شکست و ناکامی دولت بود و به جای آن بر "رویکرد سخت" تاکید می‌شد. حتی شهروندانی که بابت گرسنگی و قحطی می‌مردند، از سوی مقام‌های کره شمالی به مشکل می‌خوردند!

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503262

برچسب‌ها