استاندار سمنان: برگزاری هرگونه تجمع فرهنگی و مذهبی ممنوع است

استاندار سمنان گفت: برگزاری هرگونه تجمع فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان باهدف مدیریت و مقابله با کرونا ویروس ممنوع در مناطق شهری و روستایی استان سمنان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، علیرضا آشناگر  در نشست ویدئو کنفرانسی ستاد مدیریت مقابله با کرونا ویروس در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: فروشگاه‌های بزرگ و بازارهای عمومی حتما در شهرهای قرمز کرونایی تعطیل شوند و سوپر مارکت ها برای تامین نیازهای عمومی و ضروری مردم، استثنا بوده و باز هستند.

وی ادامه داد: محدودیت های تردد در استان سمنان براساس رنگ بندی با جدیت دنبال شود و فرمانداران و نیروی انتظامی هماهنگی لازم را در ارتباط با اعمال دقیق محدودیت ها داشته باشند.
استاندار سمنان اضافه کرد: هرگونه تردد از شهرستان های قرمز ممنوع است و نیروی انتظامی باید در ورودی شهرها مستقر شود و در کنار کنترل هوشمند به صورت فیزیکی هم در ورودی ها حضور داشته باشند.
وی گفت: در شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی برگزاری تجمع مذهبی و فرهنگی و افطار دهی و پخش نذورات ممنوع است و اگر قرار باشد نذر دهی انجام شود به صورت بیرون بر باشد.
استاندار سمنان گفت: در ماه مبارک رمضان‌ آیین های مذهبی و فرهنگی به صورت انفرادی و خانوادگی برگزار شود و برگزاری مراسم در تکایا و مساجد ممنوع است اما برای شب های احیا، شاید تصمیمات جدیدی اتخاذ شود که به محض تصمیم گیری ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ، اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =