اختصاص ۲هزارمیلیاردریال برای توسعه شهرکهای صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۲هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع این شرکت در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" برای رشد زیرساخت شهرکها و نواحی صنعتی استان هزینه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با اعلام این مطلب گفت: این میزان اعتبار صرف تقویت شبکه برق، آبرسانی، گازرسانی، خیابان کشی و توسعه فضای سبز و تکمیل طرح های تصفیه خانه ای در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه می شود.

او گفت: تقویت امکانات و توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی رابطه مستقیمی در رشد جذب سرمایه گذاری دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: سال گذشته هزار و ۲۰۰میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده بود.

خانپور با بیان اینکه در سال های اخیر قزوین رتبه های برتر کشور در جذب سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد: با ایجاد زیرساخت های مناسب و همراهی و همدلی دستگاه های مختلف امیدواریم این روند را در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی" نام گذاری شده است، تداوم ببخشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، ایجاد یک شهرک صنعتی در جوار بزرگراه غدیر، توسعه شهرک صنعتی کاسپین یک و حیدریه و رونق بخشی به شهرک صنعتی کوهین را با جذب سرمایه گذار از اولویت های کاری امسال این شرکت عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =