تخفیف 15درصدی قبوض تلفن ثابت

مشترکان تلفن ثابت می‌توانند قبوض تلفن سه ماه منتهی به اردیبهشت خود را با 15درصد تخفیف از طریق آیگپ پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ خسرو آزمون، ناظر مالی مخابرات منطقه قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: طی توافق شرکت مخابرات ایران با پیام‌رسان آیگپ در خصوص تخفیف در پرداخت قبض تلفن ثابت، آن دسته از مشترکان  که مبلغ قبض آنها تا سقف 30هزار تومان باشد در صورتی که از طریق آیگپ تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت قبض خود اقدام کنند از تخفیف 15 درصدی می توانند بهره مند شوند.

آزمون در ادامه افزود: با توجه به اینکه این طرح شامل مشترکین تلفن ثابتی می شود که قبض خود را از طریق آیگپ پرداخت می‌کنند، کاربران می‌توانند با وارد کردن شماره تلفن ثابت خود ،نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

ناظر مالی مخابرات منطقه قزوین با اشاره به مبلغ لاوصولی زیاد تلفن ثابت در استان قزوین و تاثیر منفی آن در روند توسعه ارتباطات در استان گفت: یکی از اولویت های ضروری و اساسی تمامی مسئولان چه ستاد و چه شهرستانهای تابعه وصول مطالبات با لحاظ کردن تعاملات سازنده با کلیه نهادها و سازمانهای دولتی، خصوصی و مشتریان عادی است.

بهترین روش های پرداخت استفاده از روشهای الکترونیکی مختلف به ویژه استفاده از کد دستوری (ستاره ۲۰۲۰ مربع از طریق شماره گیری با تلفن همراه)، پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir، شماره ۲۰۰۰ و سامانه مخابرات من، است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =