۲ نفر
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
زنگ خطرکرونا این بار در آرامستانهای اصفهان!

مدیرعامل سازمان آرامستانهای اصفهان گفت: پیش بینی می شود در موج چهارم کرونا میزان مرگ و میرها افزایش یابد بنابراین مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی بکوشند.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به شدت گیری کرونا در اصفهان اظهار داشت: شیوع گسترده این بیماری زنگ خطر را برای همه به صدا درآورده است و یادآور روزهای پرخطر، دردناک و غم انگیز است.

وی افزود: هنوز داغ و غم از دست دادن بسیاری از عزیزانمان در سال گذشته فراموش نشده است و صدمات روحی، روانی و اجتماعی آن همچنان گریبانگیر مردم است که خیز چهارم کرونا، روزهای سخت، تلخ واندوهناک دیگری را در فرا روی ما قرار خواهد داد.

مدیرعامل سازمان آرامستانهای اصفهان تصریح کرد:  فارغ از اینکه سهم هر کدام ما در ایجاد شرایط موجود فعلی چقدر است ولی جدی ترین توصیه ای که به همشهریان گرامی داریم این است که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دقت و اهتمام در رعایت توصیه های ارائه شده در مراقبت از همنوعان خود تلاش ویژه نموده و سلامتی را به یکدیگر هدیه کنند.

وی افزود: چه بسیارند خانواده هایی که هنوز در غم فقدان عزیزانشان در بهت و حیرت هستند و با این رنج و اندوه دست و پنجه نرم می کنند، خانواده هایی که هیچگاه پیش بینی نمی کردند در این برهه از زمان داغدار عزیزان خود باشند و آمادگی چنین روزهایی را هیچگاه در ذهن نمی پروراندند.

مرادی گفت: متاسفانه ویروس کرونا، ناباورانه جان می گیرد و در این مسیر زن و مرد، پیر و جوان نمی شناسد و ناجوانمردانه و با سرعت به پیش می تازد تا جایی که تعداد متوفیان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ رشد حدود ۵۰ درصدی داشته و پیش بینی می گردد در موج جدید کرونا ویروس، وضعیتی به مراتب سخت تر و ناراحت کننده تر و غیرقابل پیش بینی را شاهد باشیم.

وی افزود: در همین راستا قطعاً خادمان مردم در آرامستان ها که ایثارگرانه و در گمنامی در حال ارائه خدمت به همشهریان هستند با اتخاذ تمهیدات لازم خدمتگزار همشهریان گرامی خواهند بود و با اعمال محدودیتهای جدید از جمله عدم برگزاری مراسم ها و مجالس ترحیم و توصیه به حضور حداقلی بستگان برای خاکسپاری اموات و زیارت اهل قبور و جلوگیری از ازدحام و تجمع در آرامستان ها تلاش می کنند که جان همشهریان به مخاطره نیافتاده و در راستای حفظ سلامت جامعه اقدام می کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستانهای اصفهان افزود: تسلیت تنها واژه ای است که این روز ها بیشتر شنیده می شود اما همه ما می توانیم با مراقبت و جدیت و اهتمام ویژه در رعایت دستورالعملهای بهداشتی در این مشارکت عمومی نقش موثر و سازنده ای داشته و با همکاری در مقابله با این ویروس، سلامتی و شادی را به هم هدیه دهیم و با سهل انگاری زمینه ابتلا و احیانا فوت اعضا خانواده، پدر و مادر و سایر هموطنان را فراهم نکنیم.

لازم به ذکر است همشهریان گرامی می توانند اخبار و اطلاعات مربوط به سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان را از طریق شبکه های مجازی به آدرسaramestan_esfویاسایت aramestan.isfahan.irدنبال کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =