۰ نفر
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
پلتفرم آموزش آنلاین آقااجازه

پلتفرم آموزش مجازی یا LMS در شرایطی در دسترس تمام مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزشی کشور قرار می گیرد که در مقابل الگوها و نمونه های مشابه خارجی در قیمت پایین تری عرضه می گردد. این برنامه دارای مجوز از آموزش پرورش می باشد و به عنوان یک پلتفرم مدرسه آنلاین سعی میکند فرصت آموزشی برابری را در اختیار همگان قرار دهد.

معرفی سیستم آموزش مجازی یا LMS

سیستم آموزش مجازی یا LMS آقااجازه پلتفرمی است که برای برگزاری کلاس آنلاین و برگزاری آزمون های آنلاین مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزشی است که کمک می کند دانش آموزان و هنرآموزان و... بتوانند در سراسر کشور از یک آموزش باکیفیت بهره ببرند؛ در این پلتفرم که به همت مهندسان ایرانی پیاده سازی شده است دارای مجوز از آموزش پرورش و عنوان دانش بنیانی از معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری است.

سفارش سیستم آموزش مجازی

 مهندسان سامانه آقااجازه نقاط ضعف و قوت پلتفرم آموزش مجازی و برگزاری کلاس آنلاین و آزمون آنلاین آن را بارها مورد بررسی قرار دادند، خود را در جایگاه مدیر مدرسه و یا موسسه قرار دادند که بدانند یک مدیر از یک موسسه که یک  سیستم آموزش مجازی دارد چه انتظاراتی داشته و می خواهد چگونه آن را اداره نماید.

 قطعا هر مدیری می خواهد بهترین خدمات آموزشی را در مدرسه آنلاین خود ارائه دهد؛ خدماتی در آن مدرسین و آموزگاران بالاترین بهره وری را داشته و بتوانند دانش خود را به خوبی منتقل نموده و هر زمان که خواستند ارزیابی موثری انجام دهند.  مدیر می خواهد بتوانند کیفیت آموزشی را ارائه دهند.

 همچنین در این پلتفرم دانش آموزان و هنرآموزان باید بتوانند به طور موثری یاد بگیرند؛ بسیاری از افراد بر این تصور هستند که سیستم آموزش آنلاین نمی تواند همانند سیستم آموزشی سنتی که حضوری است و حضور فیزیکی افراد اجباری می باشد، در آموزش موفق باشد.

 استدلال این افراد بر این است تماس چشمی دو طرفه ای که وجود دارد و محیط رسمی و خشکی که جو را سنگین می نماید سبب افزایش تمرکز دانش آموزان شده، لذا تاثیر بیشتری بر آموزش دارد. به همین دلیل سیستم آموزش مجازی LMS آقااجازه  سعی نموده به متدهای آموزش آنلاین موفق جهان توجه ویژه ای کند تا بتوان از این متدها در بالابردن بهره وری دانش پذیران سود برد.

 هدف اینست، آموزش مجازی این توانایی را داشته باشد که مخاطب را با خود همراه کند؛ سیستم پویایی که همچو ویدیوهای های آموزشی  شبکه اجتماعی مونولوگ نیست یا چون شرکت در یک جلسه سخنرانی کسل کننده نباشد؛ زیرا در چنین حالت هایی است افراد در طی جلسات حضور ندارد و یا تمرکز کافی ندارند. بنابراین سیستم آموزشی مورد نیاز است که یک پلتفرم مدرسه آنلاین فوق العاده باشد.

سفارش سیستم آموزش مجازی یا LMS آقااجازه

در حال حاضر سیستم آموزش مجازی LMS آقااجازه در مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزشی، در حال برگزاری بیش از هزارانکلاس و آزمون آنلاین است که امکانات ویژه ای در اختیار آنها قرار میدهد؛ امکاناتی که همگی در راستای تسهیل آموزش با کیفیت می باشد. باید بپذیریم همه افراد در همه نقاط کشور انسانهای برابری هستند؛ بنابراین باید این فرصت در اختیار آنها قرار داده شود که از یک آموزش کامل و مناسب بهره ببرند.

پلتفرم آموزش آنلاین آقااجازه

مزایای سیستم آموزش مجازی

 ولی متاسفانه سیستم آموزشی سنتی چنین امکانی را از افرادی که در دورترین نقاط کشور هستند و یا در روستاهای دوردست می باشند دریغ نموده است. حضور فیزیکی همچون مانع سخت و دشواری استعدادهای بسیاری را از شکوفا شدن باز داشته است، عدالت آموزشی از بین رفته،   اجحاف بسیاری در حق افراد مستعد دور از شهر های بزرگ روا داشته است. سیستم سنتی را شاید باید قاتل استعدادهای ناب بدانیم.

 اما حال که اینترنت در سراسر کشور در دسترس همگان قرار گرفته است، گوشی های همراه در تک تک خانه ها جولان می دهد، سیستم آموزش مجازی و کلاس آنلاین به راحتی با کمک یک اپلیکیشن تمام بی عدالتی های آموزشی را از میان برداشته است. هر کسی دیگر میتواند در هر جا این امکان را پیدا نماید که از آموزشی بهره ببرد که نیاز به حضور فیزیکی ندارد؛ بنابراین همه میتوانند از استعدادهای خود بهره ببرند، این یعنی فرصت آموزشی برابر و عدالتی که مدرسه مجازی به همراه می آورد.

لذا طبیعی است این پلتفرم سازوکاری مشابه مدرسه سنتی  در آموزش داشته باشد؛ اما با این تفاوت که دیگر محدودیت آن را نداشته و محبوب واقع می گردد.

امکانات سیستم آموزش مجازی آقااجازه

*دانشپذیران سیستم آموزش مجازی با کمک کامپیوتر، تلفن همراه و تبلت به این مدرسه مجازی خود دسترسی پیدا میکنند، آنان در تابلو اعلانات مجازی مدرسه آنلاین برنامه های کلاسی خود را میبینند، اعضا با هم به صورت نوشتاری، صوتی و همچنین تصویری ارتباط برقرار می کنند. در این سیستم چت فعال است، لذا گفتگوها به صورت  دیالوگ می باشد، می توان سوال و جواب انجام داد تا میزان تمرکز و یادگیری افراد را سنجید.

سیستم آموزش مجازی در حقیقت می خواهد محیط یک کلاس واقعی را فراهم نماید تا افراد به آموزشی با کیفیت دسترسی داشته باشند.

*در همین راستا حتی سیستم حضور و غیاب فعال است و پیامک شروع کلاس نیز به دانشپذیران ارسال می گردد و در سیستم آموزشی حضوری اگر در کلاس به علت حواس پرتی و بیماری و... مطالب را دانشپذیران نیاموزند، دیگر به سخنان مدرس دسترسی ندارند؛ اما در کلاس آنلاین با توجه به امکان ضبط کلاس و نگهداری در سرور می توان به کلاس همواره دسترسی یافت.

*همچنین می بینیم در  سیستم آموزش مجازی آقااجازه مربیان و مدرسین نیز امکانات متنوعی مانند آپود فایلها دارند تا آموزش خشک و کسل کننده نباشد و جهت انتقال مطالب به راحتی بتوانند از وسایل کمک آموزشی بهره ببرند.

پلتفرم آموزش آنلاین آقااجازه

قیمت سیستم آموزش مجازی

قیمت سیستم آموزش مجازی

پلفرم مدرسه آنلاین یک سیستم آموزش مجازی در سراسر کشور است که به راحتی در صفحات کوچک گوشی جای می گیرد و پدر و مادرها را قادر می سازد از بهترین و متنوع ترین آموزش ها فارغ از مکان سکونت خود بهره ببرند آنان دیگر نه نگران رفت و آمد فرزندان خود هستند و نه نگران سلامتی آنان، لذا در چنین شرایطی استقبال عمومی از آموزش آنلاین چیز عجیبی نمی باشد.

همچنین قابل ذکر است؛ سیستم آموزش مجازی LMS جهت رفاه حال بهتر مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزشی با تعداد کاربر متنوع پلن های ویژه ای تعریف شده است، به صورتی که بر اساس گستره فعالیت و تعداد افرادی که از این برنامه استفاده خواهند نمود، میتوان پلنی با تعداد کاربر مشخص خرید نمود.

اگرچه مزایای برنامه برای همگی یکسان می باشد؛ اما با توجه به اینکه باید به مقرون به صرفه بودن برنامه نیز توجه نمود، لذا سیستم مدرسه آنلاین آقااجازه به این مسئله توجه نموده و بر اساس تعداد کاربر برنامه را بخش بندی نموده و قیمت گذاری کرده است. البته قیمتها با توجه به مزایای نرم افزار رقابتی بوده و به طور معناداری کاهش یافته اند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503967